۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۳۱۷۷۹۳
حجت الاسلام عدیده تبیین کرد؛

معیارهای کاندیدای اصلح و انتخاب صحیح

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافندهوایی خاتم الأنبیا با اشاره به ملاک‌های انتخاب اصلح، گفت: کسی باید انتخاب شود که با تملق غرب، سعی در کسب جایگاه نزد دشمنان نظام نداشته باشد، مسلما انتخاب کسی که استکبار جهانی از انتخاب شدنش رضایت داشته باشد، به نفع ملت ایران نخواهد بود.
حجت الاسلام عديده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد عدیده، ظهر امروز در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی مرکزی، با بیان اینکه اهمیت انتخابات و تأثیر حضور حداکثری ملت ایران در افزایش ضریب امنیت داخلی و بین المللی ایران بر کسی پوشیده نیست، بر توجه مردم به معیارهای انتخاب اصلح از نظر رهبر مظعم انقلاب تاکید کرد و گفت: در نگاه معظم له انتخابات یکی از آزمون های بزرگ ملت ایران در مقابل چشم دشمنان است.

 

حجت الاسلام عدیده در ادامه داشتن حکمت، تدبیر و برنامه را یکی از معیارهای مهم از نگاه رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: «داشتن روحیه مقاوم» نیز یک معیار مهم در انتخاب افراد باید مد نظر قرار گیرد، معیار دلبستگی به انقلاب و قانون اساسی و اعتماد به توان مردم نیز از دیگر معیارهای مهم انتخاب افراد اصلح در انتخابات است.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر اعتقاد و دلبستگی به قانون اساسی در سران فتنه 88 بود، هیچ گاه، آنها با شکست در انتخابات، قانون شکنی نمی کردند و آن فتنه بزرگ را به راه نمی انداختند و پس از عدم موفقیت در عرصه انتخابات از قانون تمکین می‌کردند.

 

معاون فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافندهوایی خاتم الأنبیا، توجه به شعارهای انتخاباتی افراد را بسیار مهم دانست و تصیح کرد: باید توجه کرد که نامزد مورد نظر شعارهایی ندهد که از حدود قدرت و مسؤولیت او خارج باشد، چرا که اینگونه افراد برای جلب آراء مردم، وعده هایی به مردم می دهند که قدرت انجام آن را نداشته و فقط توقع و انتظار مردم را بالا می برند، باید در تبلیغات نامزدها شعارهایی به چشم بخورد که به افزایش قدرت درونی ملت ایران منجر شود.

 

حجت الاسلام عدیده در بیان معیارهای انتخاب افراد اصلح، با اشاره به این‌که باید فرد مورد نظر از طبقه ای باشد که درد مردم را لمس کرده و درد مردم را درد خود بداند اظهار کرد: فردی که از طبقه اشراف جامعه باشد قطعا در این مورد ناتوان خواهد بود.

 

وی در ادامه ابراز کرد: کسی باید انتخاب شود که با تملق غرب، سعی در کسب جایگاه نزد دشمنان نظام نداشته باشد، مسلما انتخاب کسی که استکبار جهانی از انتخاب شدنش رضایت داشته باشد، به نفع ملت ایران نخواهد بود چرا که دشمنان ما، هیچ گاه پیشرفت و امنیت مردم ایران را نمی خواهند.

 

حجت الاسلام عدیده با بیان این‌که مؤمن بودن به هدف ها و ارزش های انقلاب از ملاک‌های یک نامزد اصلح است، گفت: انقلاب اسلامی ایران با یک دنیا ارزش و هدف های والا و مقدس به وجود آمد که لازم است افراد منتخب، ضمن توجه به این اهداف عالیه، در تحقق آنها شبانه روز بکوشند.

 

معاون فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با فقر، مبارزه با فساد، داشتن روحیه شاداب، قدرت و احساس مسؤولیت بسیار مهم است، باید کسی را انتخاب کنیم که کمترین سازش و نرمی در مقابل غرب و آمریکا از خود نشان نداده و دارای تقوا و تدبیر برای این جایگاه مهم باشد./1304/202/ب1

ارسال نظرات