۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۳۱۹۵۱۴

آیت الله قبلان برگزاری شکوهمند انتخابات در ایران را تبریک گفت

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان برگزاری موفقیت آمیز انتخابات در ایران را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.
آيت الله عبدالامير قبلان، نايب رييس مجلس اعلاي شيعيان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در دیدار با حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور ایران از برگزاری شکوهمند پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد.


آیت الله قبلان افزود: دستاورد بزرگ ملت ایران و شایستگی انتخاباتی که با شفافیت و دموکراسی همراه بود نشان از آگاهی رای دهندگان و توانایی نظام اسلامی در به تصویر کشاندن شایستگی‌های خود مبتنی بر شفافیت، نظم و فراهم ساختن فضای دموکراسی مناسب دارد.


وی با تبریک به رهبر معظم انقلاب برای رهبری حکیمانه و روحیه عالی در اهتمام به مسائل مسلمین و آرزوی پیشرفت، موفقیت و تحقق پیروزی‌های متمادی ملت ایران در عرصه‌های گوناگون، بر لزوم تلاش در جهت حفظ وحدت و همدلی مردم ایران به عنوان الگویی برای مسلمانان جهان و دژ مستحکم دفاع از مسائل جهان اسلام تاکید کرد.


این عالم شیعی لبنان با ابراز امیدواری از موفقیت روز افزون ایران به عنوان پل محبت و همکاری میان امت‌های اسلامی خواستار حفظ وحدت اسلامی و تقویت همکاری میان مسلمانان با هر نوع مذهب و آیینی شد تا صیانت و امنیت امت اسلامی در برابر فتنه‌ها و تهدیدهای پیش رو بیشتر شود.


همچنین در این دیدار دو طرف به بررسی آخرین تحولات منطقه و لبنان و راهکارهای تقویت روابط دوجانبه پرداختند./1321/ب903/د

ارسال نظرات