۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۳۲۰۰۶۱
آیت الله علم الهدی:

رأی آوردن لیست جامعه مدرسین در خراسان امر ساده ای نبود/ بی تفاوتی دستگاه های مسؤول فضا را برای جولان تخریب کنندگان باز کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد با اشاره به این که رأی آوردن لیست جامعه مدرسین در خراسان امری ساده نبود، گفت: تخریب های صریح و مستقیمی که در خراسان نسبت به لیست خبرگان جامعه مدرسین انجام شد در هیچ جای کشور سابقه نداشت.
آيت الله علم الهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گردهمایی ستاد انتخابات جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز در پنجمین دوره خبرگان رهبری(خراسان رضوی) با عنوان «حافظان ولایت» ظهر امروز با حضور نمایندگان استان و مشهد در مجلس خبرگان و شورای اسلامی در حسینیه ثارالله برگزار شد.


آیت الله سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد در این همایش با اشاره به حدیثی نبوی مبنی بر این که هر کس با خدا باشد و برای خدا کار کند خدا با او است، گفت: دقت در ظرافت کلام معصوم نشان می دهد در اینجا صرفا منظور این نیست که اجر کار با خداوند است.

 

وی ادامه داد: بلکه با توجه به این که کار خالصانه، اصولا کار خود خداوند به شمار می رود بنابراین همه قدرت خدا در جهت توسعه و پیشرفت کار خالصانه قرار می گیرد و آن کار از پشتوانه قدرت خدا برخوردار می شود.


منتخب مردم در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دست اندرکاران ستادهای انتخاباتی نیز اگر فارغ از مطامع سیاسی اجتماعی و وابستگی های جناحی و به نیت عبودیت خدا کار کنند خدا با همه قدرت خود کارشان را پشتیبانی و حمایت می کند.


آیت الله علم الهدی با بیان این که رأی آوردن لیست جامعه مدرسین در خراسان امری ساده نبود، یادآور شد: در حالی که در پایبندی و تعبد اعضای لیست به ارزش ها جای تردید وجود نداشت، تخریب های صریح و مستقیمی در خراسان (در فضای مجازی و واقعی) نسبت به لیست خبرگان جامعه مدرسین انجام شد که در هیچ جای کشور سابقه نداشت.


وی افزود: از سوی دیگر بی تفاوتی دستگاه های مسؤول نیز فضا را بیش از پیش برای جولان اهانت کنندگان باز می کرد. 


مجلس خبرگان به معنای واقعی کلمه در برای حراست از ولایت فقیه استقامت ورزد
حجت الاسلام محمد وفایی، رییس ستاد انتخابات نیز در ابتدای این همایش، انتخابات را شکوهمند و تاریخ ساز توصیف و با اشاره به آیه شریفه «....فَاستَقِم کما أُمِرت...» در سوره ابراهیم، اظهار کرد: با توجه به مسؤولیت خطیری که خبرگان بر عهده دارد، در مواجهه با بحران ها، استقامت به معنای واقعی کلمه در برابر فشارها و توطئه های استکبار جهانی و مزدوران داخلی آن جهت حفظ و حراست از جایگاه ولایت فقیه از این مجلس انتظار می رود./930/پ202/ج

 

ارسال نظرات