۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۳۲۰۴۱۶
برای نخستین بار در اصفهان؛

دوره آموزش زبان آلمانی برای طلاب برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه آموزش زبان های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: به زودی دوره آموزشی زبان آلمانی برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.
مهدي حبيب‌الهي مدير گروه آموزش زبان‌هاي خارجي دفتر تبليغات اسلامي اصفهان

مهدی حبیب‌الهی، مدیر گروه آموزش زبان‌های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: ثبت نام در دوره آموزش زبان آلمانی اختصاص به طلاب خواهر و برادر دارد.

 

وی گرایش این دوره آموزشی را تبلیغ مکتوب عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری دوره‌های زبان‌آموزی در مؤسسه علامه مجلسی(ره) علاوه بر آموزش زبان در سطح عمومی هدایت زبان‌آموزان به امر تبلیغ در عرصه بین‌الملل یا فضای مجازی است به طوری که طلاب پس از گذارندن سطوح  بالای زبان، قادر خواهند بود با زبان مقصد در خارج از کشور به امر تبلیغ مشغول شده یا به صورت مکتوب ضمن نگارش مقاله یا حضور در فضای مجازی به وظیفه تبلیغی خود عمل کنند.

 

حبیب‌الهی عنوان داشت: در این مرحله با توجه به گستره نسبتاً محدودتر زبان آلمانی و از طرفی وجود کتب و آثار زیاد خاورشناسان به این زبان، رویکرد آموزشی این دوره تربیت مترجم این زبان است.

 

وی یکی از شرایط ثبت نام این دوره را اشتغال به پایه پنج و یا بالاتر حوزه علمیه بیان کرد و گفت: دوره در 12 ترم و با متد آموزشی  Menschen(منشن)  و  دیگر کتاب‌های الحاقی با بهره‌گیری از بهترین و مجرب ترین اساتید این زبان برگزار خواهد شد.

 

مدیر گروه آموزش زبان‌های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تأکید کرد: مجموعه کتاب‌های آموزشی Menschen به تازگی جایگزین کتاب های آموزشی قبلی شده و برای زبان آموزان علاقمند به یادگیری زبان آلمانی طراحی شده است.

 

وی با تأکید به این که در حال حاضر مجموعه کتابهای  Menschenجدیدترین متد آموزش زبان آلمانی برای رده سنی بالای 18 سال است، گفت: در این دوره که براساس نیاز‌های زبانی روز‌مره طراحی شده،‌یادگیری زبان در هر چهار مهارت دنبال می‌شود.

 

حبیب‌الهی خاطرنشان کرد: مدرک پایان دوره به کسانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند داده می‌شود و سعی خواهد شد از این افراد در پروژه‌های ترجمه متون آلمانی استفاده شود.

 

وی از ثبت نام تا 25 اسفند ماه 94 خبر داد و گفت: به دلیل پذیرش محدود، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام می کنند.

 

مبلغ بین‌الملل در پایان گفت: طلاب علاقه‌مند واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.Morsalat.ir آمادگی خود را برای حضور در دوره اعلام کنند، که بعد از ارزیابی نفرات نهایی دوره مشخص خواهند شد./939/302/ب2

ارسال نظرات