۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۳۲۰۵۰۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

راه شهیدان راه عزت و اقتدار اسلام و انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه شهیدان راه عزت و اقتدار اسلام و انقلاب است، گفت: اگر امروز نظام اسلامی در برابر مستکبران با عزت و اقتدار می ایستد مرهون خون پاک شهدا است.
استاد حوزه علميه محمود آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت‌الاسلام عبدالله احمدنژاد، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در مراسم یادواره 16 شهید روستای زنگی کلا محمودآباد اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا در حال گسترش است.

 

وی با طرح این سؤال که چه لزومی دارد ما به سوریه و عراق برویم و دفاع کنیم، افزود: امروز دشمنان در صفحات مجازی سؤالاتی را مطرح می‌کنند تا در دل جوانان ما ایجاد شبهه  کنند، ایجاد این شبهه نشان ‌دهنده این است که مردم ایران توانستند در جبهه سوریه و عراق پوزه دشمن را به خاک بمالند.

 

استاد حوزه و دانشگاه مازندران با بیان این که ما مسلمانیم و تابع قرآن و دوم آنکه ایرانی هستیم، تصریح کرد: هم منطق، هم عقل و هم ایرانی بودنمان می‌گوید که برای حفظ میهن خود، سنگر دفاع را تا جایی جلو ببریم که کشورمان در امان بماند.

 

حجت الاسلام احمدنژاد با بیان این که دشمن در تلاش است تا کشور باثبات ما را دچار طوفان سهمگین کند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در این طوفان با لنگر بصیرت مردم، همچنان آرام به زندگی خود ادامه می‌دهد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود تاکید کرد: برای سالم ماندن در این طوفان باید سنگر خود را جلو ببریم تا کشور در امنیت باقی بماند، امروز به برکت خون شهدا، بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده شده است.

 

وی افزود: حوزه نفوذ انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا در حال گسترش است تا آنجایی که خود دشمن اذعان می‌کند ایران او را زمین‌گیر کرده است، فرزندان این مرز و بوم در یک فضای نابرابر توانستند جلوی تنفس دشمن را بگیرند، پیروزی از جریانی در حال شعله‌ور شدن است که وابسته به انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام احمدنژاد با بیان این که در سال 61 هجری حضرت زینب(س) برای همه شهدا از خیمه بیرون آمد جز برای فرزندان خود، گفت: امروز خانواده شهدا این‌گونه‌اند و حتی لباس مشکی به تن نمی‌کنند تا نشان دهند ادامه‌دهنده راه پیام‌آور دشت کربلا هستند، مبارزه در راه خدا مرز، زمان، پوست و رنگ، عرب و عجم، ایرانی، عراقی، سوری، یمنی و بحرینی نمی‌شناسد.

 

وی با اشاره به آیات قرآن، اظهار داشت: آنهایی که برای یاری به مردم سوریه، عراق، یمن و بحرین رفته‌اند، مسلمان انقلابی هستند و ما باید به‌عنوان یک مسلمان با هرکس که به جنگ اسلام آمده وارد مبارزه شویم، اگر آمادگی مردم ما و ازخودگذشتی پدران و مادران شهدا نبود، اکنون داعش در ایران حکومت می‌کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه شهیدان راه عزت و اقتدار اسلام و انقلاب است، افزود: اگر امروز نظام اسلامی در برابر مستکبران با عزت و اقتدار می ایستد مرهون خون پاک شهدا است.

 

حجت الاسلام احمد نژاد اظهار داشت: امروز برخی ها به دنبال صدمه زدن به جایگاه ولایت فقیه هستند که به لطف خداوند و حمایت ها و هوشیاری مردم جایگاه ولایت فقیه و رهبری در کشور هر روز بیشتر از گذشته عزت‌مندتر و سربلندتر خواهد شد.

 

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی به برکت ولایت و امامت بوده است، بیان داشت: پس از انقلاب همواره دشمنان به دنبال ایجاد مانع در برابر نظام اسلامی بودند که نمونه آن وقایعی چون ششم بهمن آمل است که در آن گرفتار عذاب الهی شدند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان، ولایت فقیه را مهم ترین عامل شکست نقشه های شوم خود می داند، تصریح کرد: نظام سلطه در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران به زانو در آمده است.

 

وی تفرقه و اختلاف را خواست اصلی دشمنان نظام دانست و با بیان این که هر گونه اختلاف افکنی خیانت به نظام و ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: مسؤولان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده در مسیر اهداف دشمنان گام بر ندارند./950/202/ب3

ارسال نظرات