۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۳۲۲۱۱۰
با حضور آیت الله مکارم شیرازی؛

سایت تخصصی نقد وهابیت رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی نقد وهابیت با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی و شماری از مسؤولان حوزوی رونمایی شد.
رونمايي از سايت تخصصي نقد وهابيت با حضور آيت الله مکارم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پایگاه اطلاع رسانی تخصصی نقد وهابیت عصر امروز با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مدرسه امام سجاد(ع) رونمایی شد.

 

در این مراسم که حجت الاسلام عماد معاون پژوهش حوزه های علمیه و حجت الاسلام زمانی معاون بین الملل حوزه و شماری از شخصیت ها و مسؤولان حوزوی نیز حضور داشتند، حضرت آیت الله مکارم شیرازی از این پایگاه اطلاع رسانی رونمایی کرد.

 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در این مراسم، تلاش برای افشای ماهیت واقعی وهابیت تکفیری را ستودنی دانست و داعش و النصره و دیگر گروه های تکفیری را ثمره و مولود شوم شجره خبیثه وهابیت دانست.

 

این مرجع تقلید مبارزه با وهابیت و تکفیری ها را در سه حوزه نظامی، سیاسی و فکری و فرهنگی عنوان و تاکید کرد که حوزویان و علما باید به لحاظ فکری و فرهنگی ماهیت و چهره کریه وهابیت را برای جهانیان تبیین و به مبارزه با وهابیت برخیزند.

 

حجت الاسلام محمدعلی موحدی پور مدیر اجرایی موسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) در این مراسم گزارشی از فعالیت های مؤسسه ارائه کرد.

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام عبدالملکی مدیر سایت تخصصی نقد وهابیت گزارش مربوطه را ارائه کرد.

 

وی با بیان این که این پایگاه در سال 92 کار خود را آغاز کرده است، گفت: تاکنون بیش از شش هزار مطلب به زبان های عربی و فارسی در این پایگاه انتشار یافته است.

 

مدیر سایت تخصصی نقد وهابیت این پایگاه را از پایگاه های شاخص در نقد وهابیت دانست و یادآورشد: برخورد غیر علمی با موضوع، فرق نگذاشتن بین اهل سنت و وهابیت و کمبود اطلاعات از جمله نقایص فعالیت سایت هایی است که در این زمینه کار می کنند.

 

وی بیان کرد: تلاش کرده ایم با جامعیت نسبی در زمینه نقد وهابیت کار کنیم؛ در این راستا بسیاری از مقالاتی که در سایت منتشر شده از سوی اهل سنت در نقد وهابیت نوشته شده است.

 

حجت الاسلام عبدالملکی وهابیت را دشمن مشترک شیعه و سنی دانست و بیان داشت: در این سایت 19 بسته علمی ارائه شده است، در بخش ویژه نامه ها نیز موضوعاتی همچون تکفیر، سوریه، سلفی گری در مصر و امثال آن کار شده است.

 

وی بخش پایان نامه ها و بخش کتابخانه را از دیگر قسمت های این سایت ذکر و تصریح کرد: ما ضمن توجه به اهمیت حضور در فضای مجازی، نسبت به ایجاد یک کانال تلگرامی و اینستاگرام نیز اقدام کرده ایم.

 

گفتنی است، پایگاه اطلاع رسانی نقد وهابیت به نشانی http://alwahabiyah.com/ در دسترس عموم علاقه مندان و کاربران اینترنتی است.

 

این سایت وابسته به مؤسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) است که در زمینه نقد علمی وهابیت تلاش و فعالیت می کند. /924/پ202/ج
 

ارسال نظرات