۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۳۲۲۶۲۵
همزمان با تعطیلات سال نو صورت گرفت؛

اجرای جنگ معارفی فاطمی در قم

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام تعطیلات سال نو جنگ معارفی نماز و شخصیت شناسی حضرت معصومه(س) در نمایشگاه فاطمی برگزار می شود.
حرم حضرت معصومه

ابراهیم ساده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری جُنگ نماز از ساعت 13:30تا 14:30 با موضوع آموزش نماز و مسابقه حضوری در نمایشگاه فاطمی گفت: جنگ معارف فاطمی با محوریت شخصیت شناسی حضرت فاطمه معصومه (س) و با موضوعات حضرت معصوم(س) از نگاه معصومین(ع)، بررسی زیارت نامه حضرت معصومه(س) و جایگاه حضرت معصومه(س) و نقش آن حضرت در توسعه فرهنگ دینی همه روزه از ساعت 17:30 تا 18:30 در نمایشگاه فاطمی آستان حضرت معصومه(س) برگزار می شود.


مدیر نمایشگاه فاطمی با اشاره به این که برنامه های این نمایشگاه همه روزه از ساعت 10:30 الی 21:30 برگزار می شود، تصریح کرد: ویژه برنامه روایتگری سیره شهدا اولین برنامه ای است که همه روزه صبح ها از ساعت 10:30 الی 11:30 و عصر ها از ساعت 18:30 تا 19:30 در نمایشگاه فاطمی اجرا شده و در آن موضوعات مانند سبک زندگی شهدا، شهدا و اوقات فراغت و شهدا و امام زمان(عج) بررسی می شود.


ساده درباره جشن های خانوادگی در نمایشگاه فاطمی تصریح کرد: این ویژه برنامه در دو نوبت، صبح ها از ساعت 11:30 الی 13 و شب ها از ساعت 20 الی 21:30 با حضور خانواده ها برگزار می شود.

 

وی افزود: قرائت قرآن کریم، همخوانی گروه تواشیح، معرفی شخصیت و بیان کرامات حضرت معصومه (س)، خاطره گویی، گفت و گو با میهمانان ویژه و برگزاری مسابقه حضوری از بخش های این ویژه برنامه در نمایشگاه فاطمی است.

 

مدیر نمایشگاه فاطمی تصریح کرد: این ویژه برنامه ها در سالن اجتماعات نمایشگاه فاطمی برگزار می شود و حضور در این برنامه ها برای خانواده ها آزاد بوده و در کنار برگزاری این برنامه ها، ویژه برنامه های شاد و معارفی رای کودکان نیز در نظر گرفته شده است.

 

ساده با اشاره به این که این نمایشگاه تا 13 فروردین ماه برای استقبال زائران و مجاوران باز است، یادآور شد: این نمایشگاه تاکنون توانسته استقبال خوب خانواده ها را با خود به همراه داشته باشد و یکی از برکات معنوی این نمایشگاه گسترش سبک زندگی دینی در میان خانواده ها است که خوشبختانه استقبال خانواده ها از برنامه های این نمایشگاه نشان می دهد که اگر اصول سبک زندگی اسلامی به درستی به مردم معرفی شود آنها مشتاق فراگیری این اصول بوده و سعی می کنند این اصول را در زندگی خود رعایت کنند./968/ت302/س

ارسال نظرات