۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۳۲۲۷۴۴
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

پایبندی نمایندگان به رهنمودهای رهبری سبب اعتلای کشور می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است و پایبندی نمایندگان مردم به رهنمودهای ایشان سبب اعتلای ملت در تمام زمینه ها خواهد شد.
ماموستا محمدي

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در آینده ای نزدیک ابراز داشت: نماینده صادق و ولایتمدار در استان موجب وحدت و همدلی بیشتر که از ضروریات زمان است می شود و رسیدگی به مشکلات مردم اعم از شیعه و اهل سنت را در اولویت قرار می دهد.


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تأکید کرد: نماینده منتخب مردم باید تمام جوانب را سنجیده و خود را وقف خدمتگذاری به مردم کند، فرمایشات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است و پایبندی نمایندگان مردم به رهنمودهای رهبر سبب اعتلای ملت در تمام زمینه ها خواهد شد.


وی تصریح کرد: نمایندگان باید خود را وقف خداشناسی کنند زیرا درک و شناخت عمیق از خداوند موجب پاسخگویی آن ها در مقابل مشکلات مردم می شود، توکل به خداوند متعال همواره راهگشا بوده و موجب موفقیت خواهد شد.


ماموستا محمدی یادآور شد: همانگونه که شیعیان و اهل سنت در دوران دفاع مقدس جنگیدند و به انقلاب عزت دادند اکنون نیز نمایندگان در مقابل مشکلات تمام افراد جامعه مسؤولند.


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تأکید کرد: در انتخاب نمایندگان باید تحقیق کرد و بهترین فرد را برگزید زیرا انتخاب فرد صالح که کارهای خود را بر مبنای رضای خداوند متعال قرار دهد بسیار حساس است.


وی خطاب به نمایندگان گفت: نمایندگان در مسیر رهبری حرکت کنند و مراقب باشند اعمال آن ها موجب خیانت به خدا و مردم نباشد، نمایندگان باید کارهای خود را با تکیه بر آیات قرآن صورت دهند و هر کاری که مخالف شرع باشد مطرود است زیرا قانون باید موافق دیدگاه قرآن باشد.


ماموستا محمدی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم موجب ترقی نمایندگان است و آنها باید به مردم عشق ورزیده و حمایت های آن ها را پاس دارند، مردم به دنبال نمایندگان صادق و خدمتگذار ملت هستند./857/302/ب1

ارسال نظرات