۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۳۲۲۷۸۹
در نمایشگاه فاطمی حرم حضرت معصومه انجام می‌شود؛

ثبت نام دوره های آموزشی حضوری و غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت

خبرگزاری رسا ـ مدیر بخش معارف و قرآن نمایشگاه فاطمی از ثبت نام دوره های آموزشی حضوری و غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در نمایشگاه فاطمی حرم حضرت معصومه(س) خبر داد.
حرم حضرت معصومه

حجت الاسلام علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از ثبت نام دوره های آموزشی حضوری و غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در نمایشگاه فاطمی حرم حضرت معصومه(س) خبر داد.


مدیر بخش معارف و قرآن نمایشگاه فاطمی افزود: اضافه بر ثبت نام دوره های حضوری و غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث، در نمایشگاه فاطمی به زائران و مجاوران در زمینه های مختلف قرآنی و معارفی مشاوره ارائه می شود.

 

وی با اشاره به مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی در غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی و معارفی در تأمین کارشناسان مربوطه، تصریح کرد: در زمینه مشاوره خانواده و امور تربیتی نیز اضافه بر اتاق مشاوره حرم مطهر که همچون ایام دیگر سال به خدمت رسانی زائران حرم بانوی کرامت اشتغال دارد، در ایام نوروز در نمایشگاه فاطمی نیز به زائران و مجاوران خدمات مشاوره ای ارائه می شود.

 

حجت الاسلام فتح الله زاده تصریح کرد: تصحیح قرائت نماز، مشاوره حفظ قرآن و آشنایی با نحوه حفظ و مراحل آن از سوی کارشناسان و حفاظ قرآن مجید در این غرفه به صورت تخصصی برای اساتید و به صورت عمومی برای زائران و مجاوران انجام می شود.

 

وی با تأکید بر همکاری و مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش کودک و نوجوان و مشاوره های خانوادگی و تربیتی ادامه داد: در غرفه کودک و نوجوان کارگاه داستان، جنگ قرآنی مسابقه و حلقه های معرفتی برپا بوده و اضافه بر نمایشگاه فاطمی در صحن جواد الائمه(ع) نیز برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است البته این دو بخش در طول سال هم مانند ایام نوروز در مکان های ثابت بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) برای دختران و سالن کنار در یک میدان آستانه برای پسران در برنامه های فرهنگی برگزار می کنند.


مدیر بخش معارف و قرآن نمایشگاه فاطمی اجرای برنامه حرم گردی را از دیگر برنامه های بخش قرآن و معارف نمایشگاه فاطمی عنوان کرد و گفت: زائران و مجاوران می توانند با ثبت نام در این برنامه با حضور یکی از کارشناسان مسلط قسمت های مختلف حرم را با توضیحات لازم بازدید کنند و از معارف فاطمی بهره مند شوند.

 

شایان ذکر است، واحد قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در تمام ایام سال واقع در شبستان نجمه خاتون(س) به زائران و مجاوران خدمت رسانی می کند./968/302/ب2

ارسال نظرات