۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۳۲۲۹۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

سبک زندگی فاطمی نسخه‌ای شفابخش برای بشریت است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: سبک زندگی فاطمی نه تنها برای مسلمانان، بلکه برای تمام انسان هایی که دغدغه تربیتی دارند می تواند به عنوان یک نسخه شفابخش معرفی شود.
حجت الاسلام زندوي مديرکل تبليغات اسلامي هرمزگان

حجت‌الاسلام سیدشکرالله زندوی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با تاکید بر پیروی از آموزه های دینی برای دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی، گفت: امروزه بشر برای رسیدن به امنیت و آسایش واقعی که شایسته شخصیت انسانی است راه‌های مختلفی را تجربه کرده اما هیچکدام از آنها وی را به هدف نرسانده است.

 
وی در ادامه، سبک زندگی اسلامی را همان مسیری عنوان کرد که می‌تواند انسان را به امنیت و آسایش حقیقی برساند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به شخصیت زن از دیدگاه پیامبر اکرم (ص) گفت: پیامبر (ص) نسبت به زن احترام خاصى قائل بود و به ابراز محبت و مهربانى و مداراى با آنها سفارش مى‏ کرد.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه غرب برخلاف اسلام، جایگاه پست و حقیری برای زن و خانواده قائل است، بیان داشت: غربی‌ها برخلاف ادعاهایشان مبنی بر حمایت از حقوق زنان، بزرگ‌ترین ضربه‌ها را به شخصیت زن و بر پیکره خانواده زدند. 
 
حجت الاسلام زندوی در ادامه ضمن تأکید بر الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) در تمامی مراحل زندگی گفت: به تمامی دختران و ماداران توصیه می‌کنم حضرت فاطمه زهرا(س) را در تمامی مراحل زندگی خود الگو قرار دهند.
 
وی، با اشاره به جایگاه رفیع حضرت زهرا(س) تاکید کرد: در هر دو عالم، زنی را نمی یابید که تا این حد از نظر نسب، والا و نورانی باشد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین ابراز داشت: فاطمه زهرا(س) نه تنها برای مسلمانان، بلکه برای مسیحیان و تمام انسان هایی که دغدغه تربیتی دارند می تواند به عنوان یک نسخه شفابخش معرفی شود.
 
وی با اشاره به سبک زندگی اسلامی تصریح کرد: شخصیت حضرت زهرا(س) در ابعاد مختلف زندگی آن حضرت، به‌عنوان الگو و نمونه زندگی مطرح است و هر بعدی از زندگی آن حضرت، تجلی انوار جمال و جلال الهی است.
 
حجت الاسلام زندوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نگاه ابزاری غرب به زنان اذعان داشت: غرب در سال‌های پیش مدعی دفاع از حقوق زن بود اما اینها فقط در حد شعار باقی ماند و هنوز در غرب، با زن به‌عنوان کالا برخورد می‌شود.
 
وی با اشاره به نگرش غرب نسبت به زن تصریح کرد: زنان در غرب مورد استفاده ابزاری، بی حرمتی و بی حریمی قرار می‌گیرند تا منافع عده ای سودجو و منفعت طلب تامین شود. 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان، ارتباط آزاد بین زن و مرد را یکی از مظاهر ضایع کردن حقوق زن در غرب دانست که در قالب شعارهای زیبا و فریبنده از جمله، تساوی حقوق زن ومرد، آزادی زن و مرد و... مطرح می‌شود./851/302/ب1
ارسال نظرات