۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۳۲۳۰۰۷
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری مطرح کرد؛

ترس دشمن از توان نظامی ایران/ عقب نشینی برخی مسؤولان از ترس دشمن

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان این که برخی از مسؤولان از توان نظامی استکبار جهانی ترسیده­اند، گفت: نظام اسلامی مخالف مذاکرات نیست، با این حال کشور ایران توان موشکی خویش را تقویت می­کنیم تا اینکه زمانی مذاکره با استکبار جهانی نتیجه نداد، با توان نظامی در برابر انها ایستادگی کنیم.
حجت الاسلام ماندگاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا، در برنامه سلام بهار رادیو معارف، به راهکارهای حفظ نظام اسلامی پرداخت و گفت: زمانی که پیشتیبان ولایت فقیه و نظام باشیم انقلاب اسلامی از گزند آسیب‌ها محفوظ می ماند؛ همان گونه امام خمینی(ره) فرموده­اند که پشیتبان ولایت فقیه باشید تا به نظام آسیبی نرسد.

 

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان مقاومت را رکن اصلی شعار سال دانست و ابراز کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید با کمترین امکانات داخلی بیشترین بهره­وری را به دست آوریم و در برابر مشکلات مقاومت کنیم تا به صنعت دشمنان نیازمند نباشیم.

 

عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا عنوان کرد: زمانی که صنعت داخلی ایران به کشورهای بیگانه احتیاج داشته باشد رشد صنعتی در کشور روی نخواهد داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری مجاهدت و تلاش راهکاری برای اجرای اقتصاد مقاومتی بیان کرد و افزود: برای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور باید مجاهدت داشته باشیم و با فکر فردی و خرد جمعی برای پیشرفت و رشد صنعتی ایران تلاش کنیم.

 

عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان این که مدیریت جهادی مهم­ترین راهکارها برای تحقق شعار سال است، بیان کرد، و گفت: پرکاری و تلاش برای پیشرفت، گمنامی و پرهیز از شهرت، مقاومت در برابر مشکلات و شجاعت در برابر دشمنان از ارکان اساسی مدیریت جهادی است.

 

وی دربخش دیگر سخنانش با اشاره به سخن برخی از مسؤولان مبنی بر این که «دنیای فردای، دنیای گفتمان­هاست، نه موشک­ها» افرود: این افراد از توان نظامی دشمنان ترسیده­اند و مذاکره با استکبار جهانی با وجود داشتن صدها موشک و تسلیحات جنگی همچون مذاکره با گرگ است.

 

عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان این که نظام اسلامی که مخالف مذاکرات نیست، گفت: با این حال کشور ایران توان موشکی خویش را تقویت می­کند تا اینکه زمانی مذاکره با استکبار جهانی نتیجه نداد، با توان نظامی در برابر انها ایستادگی کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان این که دشمنان از توان موشکی ایران ترسیده­اند، گفت: مردم ایران در برابر زورگویی­ها استکبار جهانی که در برابر مظلوم فلسطین و لبنان دارند، ایستادگی می‌کنند و هیچ ترسی در برابر قدرت نظامی آنها ندارند./998/پ202/س

ارسال نظرات