۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۳۲۳۰۷۵
با هدف معرفی منابع با موضوع زندگی و سیمای جاودانه ام ابیها؛

برپایی نمایشگاه «بوی بهار، بوی یاس» در مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام ‌رضا درگز

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا(ع) گفت: نمایشگاه بوی بهار، بوی یاس با هدف معرفی منابع با موضوع زندگی و سیمای جاودانه ام ابیها(س) و آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با منابع جدید در این موضوع ارزشمند در معرض نمایش علاقه‌مندان گذاشته شده است.
ياس

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، مسؤول مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا(ع) درگز ابراز کرد: این نمایشگاه به مناسبت آغاز سال نو و فرا رسیدن میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن با موضوع حضرت فاطمه زهرا(س) و نوروز و جاذبه‌های گردشگری در این مجتمع وابسته به بارگاه مطهر رضوی دایر شده است.

 

محمود انتظاری گفت: نمایشگاه بوی بهار، بوی یاس با هدف معرفی منابع با موضوع زندگی و سیمای جاودانه ام ابیها(س) و آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با منابع جدید در این موضوع ارزشمند در معرض نمایش علاقه‌مندان گذاشته شده است.

 

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه منتخبی از کتاب‌ها و منابع موجود این کتابخانه با موضوع گردشگری و جاذبه‌های گردشگری شهرستان درگز و خراسان رضوی و نیز منابع الکترونیکی هم موضوع با جاذبه‌های گردشگری استان‌های مختلف کشور به نمایش درآمده است.

 

انتظاری بیان کرد: «دانشنامه 6 جلدی فاطمی»، «فاطمه اسوه بشر»، «بانوی همیشه جاوید»، «حضرت زهرا(س) در آیینه قرآن و روایات»، «دردانه دلداده: بررسی تحلیلی زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س)»، «سیما و سیره ریحانه پیامبر(ص)»، «زهرا(س) آشنای ناشناس»، «فاطمه گل محمدی» و «فاطمه تجلیگاه انوار آفرینش» از جمله آثار این نمایشگاه به شمار می‌رود.


وی ادامه داد: آشنایی با جاذبه‌های گردشگری ایران، جشن‌های ایرانی، آداب و رسوم نوروز، آیین سفر، دیدنی‌های مشهد و طرقبه شاندیز، راه‌یاب ایران و ... در بخش منابع معرفی
جاذبه‌‌های گردشگری در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 


مسؤول این مجتمع فرهنگی گفت: همچنین در این نمایشگاه نرم‌افزارهای «ریحانه: کتابخانه تخصصی حضرت زهرا(س)» و «کشتی پهلو گرفته» به همراه منابع الکترونیکی «آشنایی با
عتبات برای زائران»، «آشنایی تصویری با اماکن متبرکه اسلامی»، «تاریخ و بناهای تاریخی»، «شکوه گذشته‌ها»، «جاذبه‌های گردشگری کرمان، فارس، اصفهان، تبریز، زنجان، کرمانشاه» و ... به نمایش گذاشته شده است.

 

وی افزود: مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا(ع) درگز با برخورداری از 32 هزار نسخه منبع چاپی، 3 هزار نسخه منبع الکترونیکی و 7 هزار و 200 نفر عضو، از ساعت 7:30 تا 19:30، در سه طبقه مجزای به خواهران و برادران کتاب دوست خدمات‌رسانی می‌کند.

 

لازم به یادآوری است، نمایشگاه بوی بهار، بوی یاس از 7 تا 19 فروردین 1395، در محل ورودی مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا(ع) شهرستان درگز واقع در خیابان امام خمینی(ره) 27، در معرض دید اهل کتاب و کتابخوانی قرار دارد./1310/102/ب1

ارسال نظرات