۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۳۲۳۱۹۹
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

«بازی دراز» یادمان وارستگی و ایثار شهدای دوران دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه با اشاره به صعود بیست هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در 9 و 10 اردیبهشت ماه سال جاری، گفت: بازی دراز یادمان وارستگی و ایثار شهدای دوران دفاع مقدس است.
سردار ريحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نشست هماهنگی مراسم صعود بیست هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز ظهر امروز برگزار شد.


بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با حضور در این نشست، اظهار داشت: صعود به ارتفاعات بازی دراز هر ساله با حضور پرشمار مردم و رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده های شهدا و ایثارگران در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می شود.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: صعود به ارتفاعات بازی دراز در تقارن با آغاز اعزام کاروان های راهیان نور از سراسر کشور قرار خواهد گرفت.


ریحانی تصریح کرد: صعود بیست هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در تاریخ 9 و 10 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود و علاقه مندان از سراسر کشور خود را به شهرستان سرپل ذهاب می رسانند و در این اجتماع عظیم حضور خواهند یافت.


وی خاطرنشان کرد: تلاش مسؤولان و دست اندرکاران برگزاری این مراسم، اجرای هرچه بهتر مراسم بوده و امید است به بهترین نحو ممکن این صعود صورت گیرد.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: برپایی ایستگاه های صلواتی، حضور سخنرانان و راویان دوران دفاع مقدس و خاطره گویی رزمندگان از جمله برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این مراسم است.


ریحانی بیان داشت: حضور پرشور و گسترده مردم در این مراسم نشان دهنده عشق و ارادت به شهدا و گرامیداشت یاد دوران دفاع مقدس می باشد و بازی دراز یادمان وارستگی و ایثار شهدا در دوران جنگ تحمیلی است.


وی در پایان با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب که بازی دراز را خانقاه عارفان واقعی توصیف کردند، یادآور شد: بازی دراز پیشانی اردوهای راهیان نور بوده و توجه به این نقطه تداوم بخش یاد و خاطره رشادت های بی شمار غیورمردان این سرزمین است./857/203/ب1

ارسال نظرات