۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۴
کد خبر: ۳۲۳۹۹۶
به میزبانی زرندیه؛

سومین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و فاطمی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سومین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و گل‌های فاطمی(س) در شهرستان زرندیه، در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.
سومين جشنواره قرآني گل‌هاي محمدي(ص) و گل‌هاي فاطمي(س) برگزار مي شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سومین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و گل‌های فاطمی(س) در شهرستان زرندیه، در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

 

این جشنواره بزرگ قرآنی نیمه اول سال جاری، در شهرستان زرندیه نیز برگزار خواهد شد و  مدت برگزاری این جشنواره  حدود 5 ماه به طول می‌انجامد.

 

در این جشنواره پس از ثبت‌نام از متقاضیان برای آنها دوره آموزشی 45 روزه در نظر گرفته شده که پس از اتمام دوره آموزش، قرآن‌آموزان به رقابت در بخش‌های مختلف جشنواره خواهند پرداخت.

 

همچنین این جشنواره در دو رده سنی کودکان 6-12 سال و نوجوانان 12-17 سال و در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم قرآن کریم، خوشنویسی و نقاشی با مضامین قرآنی برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند به دبیرخانه جشنواره واقع در ساختمان مجتمع فرهنگی هنری مأمونیه و یا مؤسسات قرآنی شهرستان(بیت‌القرآن زرندیه، جامعة‌القرآن شعبه زرندیه، دارالقرآن آموزش‌وپرورش در شهر زاویه، مؤسسه قرآنی فاطمه الزهرا(س) شهر پرندک و مؤسسه قرآنی گل‌های آل‌یاسین شهر خشکرود) مراجعه و جهت شرکت در جشنواره ثبت‌نام کنند.

 

شایان ذکر است، اختتامیه شهرستانی و استانی جشنواره در شهریور ماه سال جاری برگزار شده و از نفرات برتر تقدیر به‌عمل خواهد آمد./842/203/ب1

ارسال نظرات