۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۳۲۴۱۹۲

وی‍ژه نامه بهارانه «نورالهدی» ویژه کودکان به چاپ رسید

خبرگزاری رسا ـ معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، مجله «نورالهدی» وی‍ژه ایام نوروز را برای کودکان سراسر کشور منتشر کرد.
نورالهدي

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، طرح فرهنگی نورالهدی که برای دانش آموزان 7 تا 19 سال برگزار می‌شود، در ایام نوروز ویژه نامه بهارانه را در شمارگان 15هزار و 500 نسخه برای کودکان عضور این طرح منتشر کرد.

این ویژه نامه با سلامی کودکانه به دوازده امام شیعه آغاز می‌شود و با کلامی از مقام معظم رهبری خطاب به والدین ادامه می یابد.

در این بیانات بر نقش تربیت کودکان، نقش موثر خانواده و جامعه، پیوستگی تعلیم و تربیت و توجه به سیره بزرگان دین تاکید می‌شود و از والدین می‌خواهند تا علاوه بر مطالعه و تحقیق در زمینه‌های علمی به فرهنگ غنی اسلام و آموزه‌های قرآن و سیره اولیا بزرگوار توجه ویژه داشته باشند.

مناسبت‌های ملی و مذهبی، «آیا می‌دانید»، اشعار کودکانه، مسابقه، داستان، قصه، حوض نقاشی، معرفی کتاب، اینفوگرافی، چیستان، سوره شناسی، بازی و سرگرمی و مثل آباد از جمله مطالب این ویژه نامه به شمار می‌آید.

این طرح که در مناسبت‌های مختلف محصولات خود را برای مشترکان و اعضای این شبکه ارسال می‌کند، با هدف ارتباط پیوسته با زائر و ایجاد ارتباط دوسویه با کودکان اجرا می‌شود.

«مرد بزرگ» عنوان داستانی است که سیدعلی پورحسینی در آن با زبانی کودکانه و ساده، به موضوع زندگی پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می پردازد.

این ویژه نامه به کوشش محمد حسن درایتی تهیه و به سفارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی تنظیم شده و در اختیار مخاطبان کودک شبکه نورالهدی قرار گرفته است./1308/د102/ق

منبع: روابط عمومی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات