۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۳۲۵۴۲۰
مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های اصفهان:

بهانه های هسته ای و موشکی دشمنان برای نابودی اسلام توحیدی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقوی مهم‌ترین بعد انقلاب را توحیدی بودن آن بیان کرد و گفت: اگر امروز شاهد ظهور مدل های مختلف اسلام از سوی غرب در جهان و بهانه های دشمنان در زمینه های هسته ای و موشکی هستیم به خاطر نابودی اسلام توحیدی است.
استکبار ستيزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف‌آباد، حجت الاسلام علی تقوی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اصفهان، پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای دانشجو دانشگاه آزاد نجف آباد، درباره ابعاد انقلاب اسلامی در جهان، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای توحید شکل گرفته و انقلابی توحیدی است که همه چیزش برای خداست.

 

وی با اشاره به آیه «قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ» افزود: اگر بخواهیم قرآن را در یک آیه کوچک خلاصه کنیم، همین آیه است که اگر می خواهید به مقامی برسید، تنها قیام و زندگی برای خدا باشد و این معنای توحید است و ستون فقرات و رکن اساسی این نظام، توحید است.

 

انقلاب ایران، انقلاب توحیدی است

حجت الاسلام تقوی به یکی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: همان گونه که رهبری فرمودند، انقلاب اسلامی حرف نویی را به میان آورد و قسمت اعظم آن، توحید بود و توحید یعنی حاکمیت ارزش ها و نفی حکومت های طاغوتی و طاغیان است.

 

وی درباره ویژگی های یک انقلاب توحیدی تصریح کرد: انقلابی که براساس توحید شکل بگیرد، شکست، کوتاه آمدن در برابر دشمنان معنا ندارد که نمونه بارز و عینی آن دفاع 8ساله این ملت در برابر تمام قدرت های جهان بود.

 

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان اصفهان، در ادامه بیان داشت: دشمن شناسی و بصیرت مهم ترین ویژگی انقلاب توحیدی است و همان گونه که خداوند در آیات قرآن به پیامبر اکرم می فرماید، که یهود و نصاری هیچ گاه از تو راضی نخواهند شد، تا زمانی که به آیین آنها در آیی، باید نقشه راه ما در برابر دشمنان باشد.

 

مدل های ساختگی غرب از اسلام، برای از میان بردن هویت توحیدی است

وی با اشاره به ابعاد توطئه های دشمنان برای نابودی این نظام و انقلاب افزود: دشمنان برای تغییر ماهیت و تصویر این انقلاب در جهان، مدل های اسلامی در دنیا ترویج می دهند تا اسلام واقعی در پوشش مدل های مرتجع به جهان نشان داده شود.

 

حجت الاسلام تقوی در ادامه بیان کرد: اسلام متحجرانه داعش که به واسطه اعمالشان سبب تضعیف اسلام می شوند و اسلام سکولاری که در کشورهایی چون ترکیه رواج دارد، نمونه هایی از مدل های ترویجی غرب برای نمایش اسلام است.

 

وی مهم ترین هدف دشمنان در ترویج این گونه مدل های اسلام را نابودی اسلام شیعی بیان کرد و افزود: دشمنان به دنبال ایجاد اسلامی غیرتوحیدی هستند که هویت توحیدی در آن وجود نداشته باشد و اگر امروز شاهد تهدیدها و تحریم های آنها در زمینه های هسته ای و موشکی هستیم، همه بهانه ای برای نابودی اسلام توحیدی است.

 

لازم به ذکر است یادواره شهدای دانشجو دانشگاه آزاد نجف آباد در پاسداشت و تکریم 9 شهید دانشجو این دانشگاه و تقدیر از خانواده های معظم شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با حضور جمع کثیری از خانواده های شهدا و دانشجویان در محل سالن شهید چمران دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که در پایان از جمعی از خانواده های شهدا تقدیر به عمل آمد./1306/202/ب1

ارسال نظرات