۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۳۲۵۹۸۴
آیت الله علما:

اقتصاد مقاومتی تنها نسخه بدون دغدغه برای مقابله با تحریم ها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمانشاه با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی تنها نسخه بدون دغدغه برای مقابله با تحریم های بی رحمانه دشمنان نظام است.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در همایش تحقق راهکارهای اقتصاد مقاومتی که در شهرستان قصر شیرین برگزار شد ابراز داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی خواستار مشارکت و همکاری مردم و نهادهای مختلف است.


امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای عدم وابستگی کشور به اجانب و تأمین نیازهای داخلی از امکانات داخلی و به دست متخصصان بومی است.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: دشمنان انقلاب با هدف براندازی و تضعیف نظام دست به اعمال تحریم های بی رحمانه زدند و تنها راه مقابله با این اقدام عدم وابستگی به کشورهای بیگانه و ارتقای سطح تولیدات داخلی و خرید کالای ایرانی است زیرا با این اقدام اقتصاد کشور رشد یافته و شکوفا می شود.


آیت الله علما تأکید کرد: خوشبختانه کشور ایران با وجود ذخایر غنی معادن و خاک حاصلخیز و نفت و گاز فرصت های فراوانی برای شکوفایی در اختیار دارد، مردم ایران باید به درجه ای از خودباوری دست یابند که خود را از وابستگی به کشورهای بیگانه برهانند.


وی با اشاره به لزوم کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی نسخه ای بدون دغدغه برای مقابله با دشمنان است و رهبر فرزانه ایران با گزینش شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل رعب و وحشت بسیاری در قلب و جان دشمنان ایجاد کرده است.


امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: باید با مدیریت درست و کارآمد از ظرفیت های داخلی کشور نهایت بهره را برد و با روحیه انقلابی، اقتصاد کشور را توسعه بخشید زیرا تنها راه مقابله با هجمه های دشمنان بکار بستن اقتصاد مقاومتی در عمل است./857/202/ب3

ارسال نظرات