۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۴۰۷۱۲
در جشنواره علامه حلي؛

از پژوهشگران طلبه جوان تجليل شد

رسا، سرويس فرهنگي ـ جشنواره علامه حلي به منظور تجليل از مقام علمي ـ عرفاني علامه حلي و تقدير از آثار پژوهشي طلاب جوان، با حضور مدير حوزه علميه قم برگزار شد.
از پژوهشگران طلبه جوان تجليل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، جشنواره علامه حلي، صبح امروز، به منظور تجليل از آثار برگزيده پژوهشگران جوان در سالن اجتماعات مدرسه عالي دارالشفاي قم و با حضور حجت الاسلام والمسلمين سيد هاشم حسيني بوشهري، مدير حوزه علميه قم، برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمين حسيني بوشهري در اين مراسم با اشاره به نياز امروز جامعه و نظام به معارف و آموزه هاي ناب اسلام گفت: طلاب حوزه هاي علميه بايد با دانش افزايي مستمر و با ابتكار و خلاقيت، دست به قلم شده و با نگاهي وسيع، نيازهاي جامعه را شناسايي و برطرف كنند.
مدير حوزه علميه قم افزود: آموزشِ پژوهش‌محور از مهم ترين راهكارهايي است كه مي توان براي تربيت طلاب پژوهشگر اتخاذ كرد.
در اين مراسم همچنين حجت الاسلام زارع، دبير علمي همايش علامه حلي، با ارائه گزارشي از روند برگزاري اين همايش و دريافت و ارزيابي مقالات اظهار داشت: از ويژ‌گي ‌هاي شخصيت علمي ـ عرفاني علامه حلي، دست يافتن ايشان به اين مقامات در ايام جواني بوده است. 
به گفته وي 2249 مقاله از چهارصد مدرسه علميه از سراسر كشور به دبيرخانه اين همايش رسيده و مورد ارزيابي هاي اجمالي و تفصيلي قرار گرفته است.
گفتني است، در پايان اين مراسم از مقالات برتر با اهداي جوايزي تقدير شد.

ارسال نظرات