۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۴۲۳۲۸۴
در ارومیه صورت گرفت؛

وقف یک دستگاه خودروی پژو پارس در حاشیه همایش جایزه بنیاد البرز

همایش استانی جایزه بنیاد البرز امروز در حالی برگزار شد که با حاشیه هایی همچون وقف یک دستگاه پژو پارس همراه بود.
وقف

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، همایش استانی جایزه بنیاد البرز به منظور تجلیل از 100 دانش آموز نخبه آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

 

 تأخیر یک ساعته شروع رسمی همایش اولین موضوعی بود که حاشیه آفرین شد، پس از یک ساعت از گذشت زمان اعلام شده، همایش جایزه بنیاد البرز با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور آغاز به کار کرد.

 

دومین موضوعی که شاید می توان از دید انتقادی به آن نگریست، عدم انتخاب جای مناسب برای پوستر شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که منقش به تصویر رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، است، به طوری که تغییر چندین باره این بنر حادثه آفرید و سبب شد بر اثر برخورد بنر، پرچم های ایستاده منقش به آرم سازمان ها و نهادهای مجری برنامه بر روی زمین بیفتند.

 

حضور دکتر بهادری، کاندیدای مورد حمایت لیست امید(اصلاح طلبان) در دور دوم انتخابات از دیگر موضوعاتی بود که بسیاری از میهمانان و مدعوین همایش را حیرت زده کرد!

 

نکته جاب توجه اینجاست، در همایش منتسب به اوقاف و در این روزها که ارومیه به دلیل رقابت کاندیداتورهای تُرک و کُرد برای دومین دوره مجلس شورای اسلامی از فضای انتخاباتی قومیتی برخوردار است، مجری برنامه بارها بر حفظ اصالت اقوام و بر هویت ساز بودن لباس اکراد تأکید کرد و حفظ این هویت و لباس را تحسین برانگیز خواند.

 

اما این همایش حاشیه های پرقوتی نیز داشت که رونمایی از پوستر فراخوان کنگره ملی امامزاده سید بهلول (ع) خوی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و همچنین رییس سازمان اوقاف از جمله آنها است.

 

وقف یک دستگاه خودروی پژو پارس از سوی بانوی خیر به حوزه های علمیه از دیگر برنامه های جنبی همایش جایزه بنیاد البرز بود، که سوئیچ خودرو و همچنین وقف نامه از سوی حجت الاسلام والمسلیمن محمدی به حجت الاسلام والمسلمین قریشی رییس شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی تقدیم شد./936/202/ب2

ارسال نظرات