۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۴۲۴۴۲۲
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود خراسان رضوی خبر داد؛

اعزام مبلغان مهدوی به کشورها و استان های همجوار خراسان رضوی

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان رضوی از اعزام مبغان مهدوی به کشورهای همجوار استان خراسان رضوی خبرداد و گفت: این 400 مبلغ مهدوی خواهر و برادر هستند که به تبیین معارف مهدوی در ایام دهه مهدویت می پردازند.
امام زمان(عج)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام جعفر موسوی نسب، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت موعود(عج) خراسان رضوی ظهر امروز 13 اردیبهشت در نشست خبری تشریح برنامه های دهه مهدویت در خراسان رضوی، گفت: اعزام کارشناسان مهدویت به سراسر استان و شهرستان ها در راستای پاسخگویی به سؤالات و شبهات در این حوزه در ایام دهه مهدویت صورت می گیرد.

 

وی با بیان این که 400 مبلغ حوزوی در این ایام به مساجد، مدارس و دانشگاه های استان و استان های همجوار و کشورهای همجوار اعزام می شوند، افزود: برنامه های از پنجم تا 15 شعبان تدارک دیده شده است که به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.

 

حجت الاسلام موسوی نسب با بیان این که این کارشناسان دوره های معارف مهدویت را گذرانده اند، تصریح کرد: این 400 مبلغ مهدوی خواهر و برادر هستند که به تبیین معادف مهدوی در ایام دهه مهدویت می پردازند.

 

وی در ادامه از اعزام مبلغان مهدوی به حاشیه شهر مشهد خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت فعالیت های فرهنگی در حاشیه شهر برنامه ها و نشست های معرفت شناسی در این مناطق با حضور نوجوانان و جوانان علاقه مند تدارک دیده شده است.

 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت موعود(عج) خراسان رضوی از نامگذاری ایام دهه مهدویت خبر داد و گفت: مهدویت و دعا، مهدویت، ادب و هنر، مهدویت و صهیونیسم، مهدویت و رسانه، مهدویت، جهاد علمی و عقلانیت، مهدویت و جوانان، مهدویت و سبک زندگی، مهدویت و خانواده از جمله عناوین نامگذاری شده در این دهه است.

 

حجت الاسلام موسوی نسب در ادامه تشریح برنامه های دهه مهدویت از رونمایی درسنامه مربیان مهد کودک خبر داد و گفت: این درسنامه در سه جلد چاپ شده است که دو جلد آن برای کودکان و یک جلد آن برای مربیان تهیه شده است.

 

وی افزود: رونمایی از پاسخ به شبهات ماهواره ای در حوزه مهدویت از دیگر برنامه های بنیاد فرهنگی حضرت موعود(عج) خراسان رضوی است.

 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت موعود(عج) خراسان رضوی در ادامه از برپایی راهپیمایی منتظران در روز نیمه شعبان در حرم رضوی خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در صحن جامع حرم رضوی همراه است./202/934/ب1

ارسال نظرات