۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۴۲۵۰۷۷
ولایتی: 

محور مقاومت با حمایت ایران در برابر تروریست ها ایستاده است

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد که محور مقاومت با حمایت جمهوری اسلامی ایران با قدرت در برابر تروریست ها در عراق و سوریه ایستاده و مطمئنا پیروزی از آن محور مقاومت است.
دکتر علی اکبر ولایتی

به گزارش خبرگزاری رسا، علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت که امروز در بیروت برگزار شد، گفت: تروریست ها به نام اسلام در حال کشتار مسلمانان و غیر مسلمانان هستند. خطر تروریسم در منطقه در پرتو سکوت جهانیان روزافزون است.

 

وی افزود: برخی کشورهای منطقه در حالی به یاری تروریست ها می پردازند که هیچ کشوری از شرارت این افراد در امان نخواهد بود و نمونه این مساله را در کشورهای اروپایی مشاهده کردیم. 

 

ولایتی تصریح کرد: اگر مقاومت نبود هیچ کس توانایی ایستادگی در برابر تروریسم را نداشت ولی محور مقاومت با حمایت جمهوری اسلامی ایران در برابر تروریست ها در عراق و سوریه ایستاده و مطمئنا پیروزی از آن محور مقاومت است.

 

از سوی دیگر، ابوعماد رامز از رهبران جبهه ملی آزادی فلسطین نیز در این نشست اظهار داشت: دشمنی برخی سازمان ها و دولت ها با مقاومت اسلامی یک مساله جدید نیست و نباید از تروریستی خواندن مقاومت اسلامی شگفت زده شد.

 

وی ادامه داد: دشمن صهیونیستی با افزایش گستره انتفاضه می خواهد با حمله و فشار علیه غزه از این بحران فرار کند.

 

ابوعماد تأکید کرد که حمله روز گذشته به غزه به مثابه فشار علیه مقاومت است و صهیونیست ها بیش از 5سال است با حمایت مادی و معنوی از تروریست ها درصدد شکست مقاومت هستند اما در این مساله ناکام مانده  اند./980/ب902/د

ارسال نظرات