۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۴۲۵۱۳۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه عسلویه:

فتنه ۸۸ توانایی از بین بردن قدرتمندترین حکومت‌های جهان را داشت

حجت الاسلام پولادی با بیان این‌که فتنه 88 می توانست قدرتمندترین حکومت‌های جهان را از بین ببرد، گفت:‌ فتنه گران شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سردادند و به امامان معصوم ناسزا گفتند اما مردم در 9 دی پاسخ محکمی به آن‌ها دادند.
فتنه 88

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام موسی پولادی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه عسلویه شامگاه پنجشنبه در جمع مردم ابدان، گفت: پیامبر در مدت ۲۳سال و از ابتدای حکومت اسلامی خود شخصیتی دو بعدی داشتند هم پیامبر و هم امام بودند، چون آیات را از خدا می گرفتند و به مردم ابلاغ می کردند.

 

حجت الاسلام پولادی افزود: وقتی پیامبر حکومت اسلامی را تشکیل داد تقریبا 83 جنگ کوچک و بزرگ انجام دادند و اگر آمریکا و انگلیس و سایر مستکبران در زمان پیامبر بودند پیامبر را به خاطر این جنگ ها تندرو خطاب می کردند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: پیامبر برای مذاکره نیامده بود بلکه آمده تا آخرین دین خدا را ابلاغ کند و در برابر کسانی که در برابرش ایستادند نترسد و به کار خود ادامه دهد.

 

وی با اشاره به اینکه آزدای از نظر برخی یعنی در جامعه بی حجابی باشد، اظهار داشت: فتنه 88 می توانست قدرتمندترین حکومت‌های جهان را از بین ببرد، فتنه گران شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سردادند، به امامان معصوم ناسزا گفتند، بچه های بسیجی را به شهادت رساندند و در نهایت به امام حسین توهین کردند و خشم مردم را برانگیخته اند که مردم ولایت مدار در ۹ دی علیه آن‌ها قیام کردند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه عسلویه در واکنش به اینکه برخی گفته اند، امروزه باید مذاکره کرد و موشک کار آمد نیست، گفت: بعضی مسؤولان یا نمی خواهند بفهمند یا خود را به نادانی زده اند./203/846/ب1

ارسال نظرات