۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۴۲۶۲۷۹
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

جانبازان انتقال دهنده ارزش های انقلاب و اسلام به نسل های بعد هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت: جانبازان در مسیر شهدا گام بر می دارند و ارزش های انقلاب و اسلام را به نسل بعد منتقل می کنند.
حجت الاسلام هادی عسگری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، آیین تجلیل از جانبازان استان کرمانشاه عصر امروز با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، استاندار کرمانشاه، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های شهدا و جانبازان، طلاب و روحانیان و عموم مردم برگزار شد.

 

حجت الاسلام هادی عسگری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه بیان داشت: جایگاه جانبازان در دین اسلام جایگاهی متعالی و والا بوده و در روایات متعددی از پیامبر گرامی اسلام (ص) از جانبازان تقدیر شده است.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه ابراز داشت: جانبازان گام در مسیر شهدا نهادند و در راه ایثارگری و فداکاری، به درجه رفیع جانبازی نایل آمدند، جانبازان و شهدا به درجه بالایی از ایمان دست یافتند که در راه اسلام و دفاع از اندیشه های انقلاب جان و تن خود را در معرض خطر نهادند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: مسیر جانبازان و شهدا مشترک است و در حقیقت جانبازان شهدای زنده هستند که  ارزش های انقلاب را به نسل های حاضر انتقال می دهند و یاد دوران دفاع مقدس را زنده و حاضر نگاه داشته اند.

 

حجت الاسلام عسگری حضور جانبازان در جامعه را افتخاری بزرگ برای ملت ایران دانست و گفت: با وجود مشکلات جسمانی، همواره جانبازان نسلی با روحیه و مقاوم هستند و این اقتدار و صلابت آن ها درسی بزرگ برای ملت و به ویژه نسل جوان است.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه اظهار داشت: خانواده های جانبازان نیز در تمام شرایط حامی و پشتیبان جانبازان بوده و با روحیه و اشتیاق به پرستاری از آن ها می پردازند.

 

حجت الاسلام عسگری در پایان عنوان داشت: قطعأ بهره معنوی خانواده های محترم جانبازان کمتر از خود جانبازان نبوده و صبوری و حمایت ها و پرستاری های آن ها در نزد خداوند متعال اجر و پاداشی بی نظیر خواهد داشت./857/202/ب2

ارسال نظرات