۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۴۲۶۸۳۴
حجت الاسلام بیگی خبر داد؛

حضور روحانیان و ائمه جماعات کانون های فرهنگی آذربایجان غربی در طرح سفیران آسمانی

مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: 45 نفر از روحانیان، امامان جماعت و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد برای شرکت در طرح سفیران آسمانی به قم اعزام شدند.
تبلیغ دین

حجت الاسلام اباذر بیگی، مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به اعزام 45 نفر از روحانیان آذربایجان غربی به قم، اظهار داشت: این طرح به مدت 4 روز  از 22 اردیبهشت ماه تا 26 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

وی ابراز داشت: کسانی که به این دوره اعزام شده اند باید دارای شرایط ویژه ای از جمله ملبس بودن  به لباس روحانیت، گذراندن سطوح عالی حوزه علمیه  و دارای سنی بین 30 تا 40 سال باشند.

 

مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی افزود: از تمام شهرستان های استان از جمله، خوی، شوط، چالدران، میاندوآب، ارومیه و سلماس به این دوره اعزام شده اند که اکثریت از شهرستان های خوی و ارومیه  هستند.

 

حجت الاسلام بیگی گفت: هدف از اجرای طرح سفیران آسمانی این است که روحانیون پس از گذراندن این دوره فشرده که توسط اساتید برجسته برگزار می شود به کانون برگشته و کار ها و برنامه های فرهنگی را به منسه ظهور برسانند و به مدیرانی که روحانی نیستند، آموزش دهند.

 

مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی ادامه داد: روحانیون می توانند اندوخته های خود را به جوانانی که به کانون ها مراجعه می کنند منتقل کنند.

 

وی زیارت حرم حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران و دیدار با برخی علما و مراجع تقلید را از برنامه های جنبی این دوره خواند.

 

فعالیت تبلیغی  20 مبلغ در ماه مبارک رمضان در کانون های مساجد آذربایجان غربی

حجت الاسلام بیگی با اشاره به این که سال گذشته در ماه مبارک رمضان 30 مبلغ از قم به آذربایجان غربی اعزام شده بودند، گفت: امسال نیز برای دومین سال متوالی در ماه مبارک رمضان 20 مبلغ  از سوی سازمان تبلیغات اسلامی قم به آذربایجان غربی اعزام و در کانون های فرهنگی هنری مساجد به فعالیت تبلیغی می پردازند.

 

مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی اضافه کرد: طلاب اعزامی از قم دارای شماره پرونده تبلیغی در سازمان تبلیغات اسلامی هستند./1301/302/ب2

ارسال نظرات