۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۴۲۶۹۹۹
رییس تبلیغات اسلامی نهاوند:

مشکل ما با آمریکا بنیادی است

رییس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: سیاست آمریکا شیطانی و سیاست جمهوری اسلامی خدایی است و این دو هرگز با هم جمع نخواهد شد.
موسی محبی

حجت الاسلام موسی محبی رییس تبلیغات اسلامی نهاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، درباره سخنان مقام معظم رهبری در دیدار کارگران و بحث واردات، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی بخش تولید در کشور عده ای از مسؤولان به دنبال واردات هستند و این موضوع چند دلیل می تواند داشته باشد.

 

وی ادامه داد: یکی از این دلایل این است که سرمایه دارانی پشت این قضیه هستند که منافع آن ها در میان است و دلیل دیگر می تواند این باشد که عده ای از مسؤولان واقعا نسبت به این قضیه علم ندارند و از روی جهل این کار را انجام می دهند.

 

حجت الاسلام محبی افزود: در غیر این صورت وقتی ما در داخل کشور توانایی تولید خیلی از کالاها را داریم حتی با کیفیت و قیمت بهتر از نمونه خارجی و وقتی واردات به معنای نابودی تولید و اشتغال کشور است، دیگر دلیلی برای اقدام به واردات از سوی مسؤولان وجود ندارد.

 

وی ابراز داشت: راه رسیدن جمهوری اسلامی به قله های رفیع تمدن اسلامی را دین اسلام به وضوح مشخص کرده است، اگر طبق تعالیم قرآن و سنت رسول مکرم اسلام عمل کنیم یقینا به این هدف بزرگ دست خواهیم یافت.

 

رییس تبلیغات اسلامی نهاوند در ادامه گفت: شرط اکمال دین ولایت است، علی رغم اینکه از گذشته تا کنون دشمنی های بسیاری علیه جمهوری اسلامی وجود داشته است اما کشور ما جزء کشورهایی است که پیشرفت خوبی داشته است.

 

وی افزود: راز رسیدن به این موفقیت عمل کردن نسبت به مطالبات و دغدغه های مقام عظمای ولایت است، در صورتی که همه اقشار جامعه، دولت و مسؤولان در مسیر ولایت قرار گیرند و تابع ولی فقیه باشند یقینا کمتر از یک دهه می توانیم به قله رفیع تمدن اسلامی دست پیدا کنیم.

 

حجت الاسلام محبی به دشمنی های آمریکا با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر به تاریخ نگاه کنیم یک خاطره خوب درباره آمریکا نخواهیم یافت و ملت ما جز غارت، استبداد، ظلم و زورگویی از این شیطان بزرگ ندیده است.

 

وی ابراز داشت: سیاست آمریکا شیطانی است و سیاست جمهوری اسلامی خدایی است و این دو هرگز با هم جمع نخواهد شد، آنها نمی خواهند پیشرفت و موفقیت ملت ما و دین اسلام و به خطر افتادن منافع خود را ببینند.

 

رییس تبلیغات اسلامی نهاوند در پایان گفت: بحث ما با آمریکا بحث بنیادی است، ما می خواهیم آزاد باشیم و طبق قرآن و فرهنگمان عمل کنیم و طبق گفته امام خمینی(ره) آمریکا شیطان بزرگ است و سیاست آن ها استبداد و تکبر و زورگویی است و تا وقتی که آمریکا از این سیاست ها دست برندارد همیشه دشمن ما خواهد بود./302/979/ب1

ارسال نظرات