۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۴۲۷۵۶۷
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت بهره گیری از ظرفیت نسل جوان برای مقابله با جنگ سایبری

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که توانایی نسل جوان برای انجام امور موفقیت آمیز است، گفت: امروز دشمن به دنبال تضعیف روحیه خودباوری و توانایی نسل جوان است و تقویت روحیه خودباوری جوانان و با بهره گیری از ظرفیت این قشر باید با جنگ سایبری دشمن مقابله کرد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در نشست با اعضای مجمع مشورتی جوانان خرم آباد، با تبریک روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع) گفت: حضرت علی اکبر(ع) الگوی کامل و بارز نسل جوان است.

 

وی با بیان ویژگی های یک جوان مؤمن و انقلابی، افزود: انگیزه خالص و بی توقع نسل جوان، نداشتن ضعف روحی و جسمی، برخورداری از اعتماد به نفس و خود باوری مهم ترین ویژگی جوانان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه داشتن قدرت تحلیل و خردورزی، شجاعت و ریسک پذیری را از دیگر ویژگی های بارز جوانان بیان کرد.

 

وی با بیان این که جوانان موتور محرک جامعه اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: رسیدن به تمدن اسلامی با فکر و خلاقیت نسل جوان امکان پذیر است.

 

نماینده ولی فقیه فقیه در لرستان نسل جوان را سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی خواند و گفت: باید نسل جوان را باور داشت و مسؤولیت امور را به دست این قشر سپرد.

 

وی در ادامه با تأکید بر این که مسؤولان باید به نسل جوان میدان بدهند و امور را به این قشر واگذار کنند، بیان داشت: نیروی جوانان در عرصه های گوناگون موفقیت آفرین است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: اراده جوانان خستگی ناپذیر است و جوانان باید مظهر امید و نویدبخشی باشند و در انجام امور به خوبی بدرخشند.

 

وی با بیان این که اگر اقتصاد مقاومتی به جوانان واگذار شود، این قشر توانایی انجام آن ‌را دارند، عنوان داشت: نسل جوان برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید فعالیت داشته باشند.

 

مهم‌ترین کارگروه‌های مجمع مشورتی جوانان کارگروه اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر تشکیل هشت کارگروه تشکیلاتی جوانان، اظهار کرد: مهم‌ترین کارگروه‌های مجمع مشورتی جوانان کارگروه اقتصاد مقاومتی است.

 

وی با اشاره به این که ایجاد سایت و اقدام برای تحقق فضای فرهنگی در جامعه از وظایف این کارگروه ها است، افزود: کارگروه ها باید مرکز تبادل نظر، رشد و تعالی باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به این که هدف دشمن از بین بردن توان نیروی جوان کشور است، تأکید کرد: باید از ظرفیت نسل جوان برای مقابله با جنگ سایبری دشمن استفاده کرد./9459/202/ب2

ارسال نظرات