۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۴۲۷۸۹۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

شهدای مدافع حرم سفیران ارزش‌های اسلامی هستند

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که استکبار با ایجاد گروه های تروریستی نظیر داعش و النصره می خواهد تیشه به ریشه اسلام بزند، گفت: اگر شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه به دفاع از دین خدا نمی پرداختند، امروز شاهد جنگ در همه بلاد اسلامی بودیم.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم اربعین شهید محمد تقی سالخورده، از شهدای مدافع حرم شهرستان نکا، از شهدای مدافع حرم به عنوان مدافع حقیقی اسلام ناب یاد کرد و گفت: اگر امروز چراغ اسلام ناب در جهان روشن است و نورافشانی می کند به برکت خون های پاک شهدای مدافع حرم است.

 

وی  با بیان این که شهدای مدافع حرم از حریم اهل بیت(ع) دفاع می کنند، افزود: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت های همین رزمندگان اسلام است.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز دشمن با تمام قوا قصد نابودی و ریشه کن کردن اسلام ناب را دارد، ادامه داد: جوانان انقلابی ما با تمام قوا در برابر آنها ایستاده اند و با تأسی از بانوی صبر و استقامت از حریم ولایت دفاع می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که استکبار با ایجاد گروه های تروریستی نظیر داعش و النصره می خواهد تیشه به ریشه اسلام بزند، ادامه داد: اگر شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه به دفاع از دین خدا نمی پرداختند، امروز شاهد جنگ در همه بلاد اسلامی بودیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شهدای مدافع حرم مایه افتخار مسلمین هستند، ادامه داد: آنها به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) لبیک گفته اند و به حتم خداوند آن ها را با شهدای مظلوم کربلا محشور خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امروز عطر یاد حضرت زینب(س) و پیام استقامت و صبر آن بانوی بزرگ اسلام در فضای هر کوی و برزن ایران اسلامی پیچیده است، ادامه داد: مازندران با تقدیم سی شهید مدافع حرم در این مدت موجب عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که در سایه مجاهدت های رزمندگان مدافع حرم گروه های تروریستی جرأت نزدیک شدن به حرم اهل بیت(ع) را ندارند، تصریح کرد: امروز خانواده های محترم شهدای مدافع حرم ادامه‌دهندگان راه حضرت زینب(س) هستند. 

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خون پاک شهدای مدافع حرم برای دفاع از اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) تقدیم شد، خاطرنشان کرد: شهدا برای کار ارزشی و دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام، پای در راه مبارزه با کفر نهادند که دارای ارزش و جایگاه والایی هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که مدافعان حرم، دفاع از انقلاب، تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌ها را در دستور کار خود داشتند، گفت: اگر دفاع جانانه آنان در خارج از مرزهای ایران اسلامی نبود امروز ما این همه آرامش و آسایش را در جامعه نداشتیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر امروز دشمن در سوریه سرکوب شده است، به دلیل از جان گذشتگی‌های فرزندان ما در سوریه است، یادآور شد: دشمن اکنون در خاک سوریه زمین‌گیر شده است و اگر دفاع شهدای مدافع حرم و رزمندگان ما در سوریه نبود باید در مرزهای خود و درون کشورمان با دشمن روبه‌رو و درگیر می‌شدیم.

 

وی با بیان این که شهدای مدافع حرم سفیران ارزش‌های اسلامی هستند، افزود: این شهدا در زمانی که برخی از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب در حال فراموشی از سوی عده‌ای از مردم بود، به داد ما رسیدند و جامعه را از غفلت و فراموشی نجات دادند که به حق، از پرچم‌داران و حافظان ارزش‌های اسلامی هستند.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که اسلام ناب دین فرهنگی است و همواره با جنگ و خونریزی مخالفت کرده است، گفت: اسلامی که امروز از گروه های تکفیری و صهیونیستی مدعی ترویج آن هستند هیچ سنخیتی با اسلام ناب ندارد بلکه این همان اسلام آمریکایی و صهیونیستی است.

 

وی مبنای نهضت امام خمینی(ره) را مباحث دینی و فرهنگی دانست رو با بیان این که انقلاب اسلامی نیز انقلابی فرهنگی است، ادامه داد: امام راحل نیز در تمام دوران زندگی خود چه قبل و چه بعد از انقلاب به مسائل فرهنگی توجه و تأکید داشتند و هیچ‌گاه خواهان درگیری‌های فیزیکی و برخورد نبودند و حتی اجازه برخورد و درگیری با مجاهدین خلق یا عناوین ضد انقلاب دیگر را نمی‌دادند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی گفت: اسلام براساس آموزه‌های دینی استقرار یافته است و مسوؤلان نظام نیز باید  برای این منظور تلاش و اقدام کنند و برای نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب بیش از گذشته پای کار باشند.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه راه شهدای مدافع حرم از سوی همرزمان این شهیدان والا مقام ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تنها گزینه کشورهای محور مقاومت در برابر تروریست های تکفیری صهیونیستی ایستادگی و مقاومت است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران همواره در خط مقدم کمک همه حانبه به کشورهایی بوده است که مورد تهاجم گروه های تروریستی قرار گرفته اند، تاکید کرد: راهبرد نظام اسلامی ایران حفظ امنیت و ثبات در منطقه خاورمیانه است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران امنیت کشورهای منطقه را امنیت خود می داند و افزایش توان دفاعی و نظامی ایران باید برای کشورهای همسایه امید آفرین باشد.

 

امام جمعه قائمشهر با اشاره به تلاش 37 ساله نظام سلطه برای تضعیف جایگاه نظام اسلامی و تکمیل پروژه نفوذ، خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت ملت ایران مانع تحقق این توطئه آمریکایی ها شد.

 

وی ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی امت اسلامی در برابر جبهه کفر دانست و تصریح کرد: در مقاطع مختلف تاریخ براساس دستورات دین، مأموریت داشتیم تا جهاد کنیم که شهدای ما با دفاع جانانه جهاد کردند و به شهادت رسیدند./202/950/ب1

ارسال نظرات