۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۴۲۹۴۰۴
فرمانده تیپ پیاده امام صادق بوشهر:

اعتقادات ملت ایران سدی در برابر دسیسه‌های دشمنان است

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: دشمنان ایران اسلامی هر طرح و برنامه‌ای که علیه ما اجرا کرده‌اند همه به صخره سخت اعتقادات ملت برخورد کرده و نتیجه‌ای جزء سرشکستگی برای آن ها نداشته است.
سردار صفری فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سردار محمدتقی صفری فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر صبح امروز در همایش فرماندهان و مسؤولان گردان‌های امام حسین(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه استکبار برای مقابله و از بین بردن انقلاب و نظام اسلامی ایران طرح‌ها و پروژه‌های بزرگی را اجرا کرده، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی هر طرح و برنامه‌ای که علیه ما اجرا کرده‌اند همه به صخره سخت اعتقادات ملت برخورد کرده و چیزی جزء سرشکستگی نتیجه‌ای برای آنها نداشته است.


صفری با ما نیز برای مقابله با دشمنان طرح‌ها و برنامه‌های خاصی داریم، ادامه داد: سربازان ولایت با تلاش، ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی و در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب در اجرای این طرح‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.


وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عین اینکه خادم مردم بوده اهل مداراست، افزود: سپاه اسلام ناب با استکبار سرستیز و مقابله قوی و سخت دارد.


فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر به دیگر خصوصیات برجسته سپاه انقلاب اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: سپاه حامی محرومین و مظلومین، فرزند رمضان و محرم، ذوالفقار ولی و علی(ع) است.


صفری بیان کرد: سپاه شمشیر دو لب است که زمان جنگ مقابل دشمنان خیلی سخت و بران بوده و با هر توانی بر فرق عدو می‌زند و در مقابل دوست خیلی رئوف، مهربان، شیرین و جذاب است.


وی با اشاره به نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تصریح کرد: هر کس نتواند به این شعار که خواسته مردم نیز است عمل کند باید کنار رود.


صفری با تاکید بر اینکه آموزش‌های لازم در عرصه‌های مختلف باید با اقتضائات منطبق باشد، افزود: سپاه برای دفاع و پاسداری از انقلاب در طول عمر با برکت نظام نهادی منعطف بوده است.


وی به اعم خدماتی که سپاه پاسداران در راستای اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی ارائه کرده است پرداخت و افزود: در سال‌های اخیر سپاه در جهت توسعه و عمران استان گامهای موثری برداشته و خدمات ارزنده‌ای در تمامی عرصه‌ها به ویژه محرومیت‌زدایی ارائه کرده است که در این راستا چون رویکرد این مجموعه فرهنگی و خدماتی بوده و این مهم تاثیر بسزایی در تغییر چهره استان داشته که این مهم نگاهی مثبت محسوب می‌شود./203/833/ب1

ارسال نظرات