۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۴۲۹۵۵۶

نقش مهم رسانه ها در پیگیری مطالبات مردم و وعده های دولت/ ۶۳ خبرنگار و عکاس سفر هیأت دولت به استان را پوشش می دهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رسانه ها با اطلاع رسانی مطالبات مردم و کاستی ها به هیأت دولت و همچنین پیگیری وعده های هیأت دولت به مردم نقش مهمی در توسعه و پیشرفت استان ایفا کنند.
نشست توجیهی خبرنگاران در آستانه سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدباقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ظهر امروزدر جلسه توجیهی خبرنگاران در آستانه سفر هیئت دولت به استان که با حضور معاون اظهار داشت: رسانه ها با اطلاع رسانی مطالبات مردم و کاستی ها به هیئت دولت و همچنین پیگیری وعده های هیئت دولت، نقش مهمی در توسعه و پیشرفت استان ایفا کنند.


وی افزود: در آذربایجان غربی 70 نشریه استانی در حال چاپ است که البته مجوز صادر شده برای نشریات بیش از این تعداد است.


حجت الاسلام کریمی از مدیریت 35 نمایندگی نشریات سراسری در 20 دفتر در سطح استان خبر داد و گفت: در آذربایجان غربی 15 دفتر نمایندگی خبرگزاری های رسمی کشور و همچنین 200 خبرنگار فعالیت دارد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت 22 پایگاه خبر مجوز دار در استان اشاره کرد و گفت: این تعداد پایگاه خبری اخیرا مجور فعالیت دریافت کرده اند و تا دو سال پیش هیچ پایگاه خبری در استان مجوز نداشت.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با تقدیر از دولت یازدهم به جهت اعتماد به تیم رسانه ای استان ها، خاطرنشان کرد: تدبیر دولت یازدهم در خصوص بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران بومی و استانی، از بسیاری از ریخت و پاشها جلوگیری کرده است.


حسام محبت شیرازه، مدیرکل امور بین‌الملل و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به سفر رییس جمهوری و هیأت دولت به آذربایجان غربی گفت: 63 خبرنگار و عکاس خبری از 12 خبرگزاری، 17 سرپرستی روزنامه های سراسری، 11 پایگاه خبری و 14 نشریه استانی سفر کاروان تدبیر و امید به استان را پوشش می دهند.


در ادامه جلسه توجیهی خبرنگاران با حضور رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور، خبرنگاران صدا و سیمای مرکز استان، خبرگزاری برنا، سایت باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه رسالت و نشریه آوای آذربایجان به نمایندگی از رسانه های استان برای سوال از رییس جمهور در نشست خبری روز سه شنبه انتخاب شدند./936/202/ب3
 

ارسال نظرات