۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۴۲۹۸۹۵
امام جمعه سرپل ذهاب:

ولایت آمریکا در صدر امور آل سعود قرار دارد/ آل سعود سرسپرده آمریکا و رژیم صهیونیستی است

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به پیگیری سیاست های ایران هراسی در کارشکنی های آل سعود گفت: ولایت آمریکا در صدر امور آل سعود قرار دارد و این رژیم در مخالفت با اسلام همواره پیشتاز است.
حجت الاسلام مجید صفدری

حجت‌الاسلام مجید صفدری امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: عربستان سعودی در سال های اخیر بیش از پیش سیاست های خود را بر مبنای سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی تنظیم می کند.

 

امام جمعه سرپل ذهاب تصریح کرد: ولایت آمریکا در صدر امور آل سعود قرار دارد و اسلامی که مورد قبول آل سعود باشد همان اسلام آمریکایی است که بر مبنای تفکر وهابی شکل گرفته و با مسلمانان از سر جنگ درآمده و به سوی جنایتکاران دست دوستی دراز می کند.

 

وی در ادامه بیان داشت: آل سعود سرسپرده آمریکا و رژیم صهیونیستی است و در سال های اخیر مقامات سعودی بارها دشمنی و کینه خود نسبت به ایرانیان را به نمایش گذاشتند، اسلام حقیقی و دروغین هیچ گاه با هم سازگاری نخواهند داشت.

 

حجت الاسلام صفدری اظهار داشت: کارشکنی های مقامات سعودی در حج تمتع سال 95 برای ایران همچون اهانت به نوجوانان ایرانی و فاجعه منا در راستای سیاست های ایران هراسی آل سعود قرار دارد.

 

امام جمعه سرپل ذهاب یادآور شد: در حالی که مکه و مدینه و مراسم حج متعلق به تمام مسلمانان جهان است و مخالفت با حضور یک ملت مسلمان در این فریضه الهی خلاف دستور شرع اسلام و پیامبر گرامی اسلام (ص) است با این حال آل سعود در مخالفت با جهان اسلام همواره پیشتاز است.

 

وی تأکید کرد: مهم ترین خواسته ایران برای اعزام حجاج به عربستان تأمین امنیت از سوی دولت سعودی بود اما با توجه به مخالفت های آل سعود با حضور ایرانیان در مراسم حج 95 آنچه قابل اعتنا است این است که فاجعه منا نیز با هدف انتقام گیری از ایرانیان و ایجاد اخلال در حضور مسلمانان ایران در مراسم حج صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام صفدری در پایان گفت: در مخالفت با این اقدام غیر قانونی و غیر اسلامی آل سعود، دولت اسلامی ما باید مجدانه پیگیر حقوق ملت ایران بوده و تمام تلاش خود را برای خنثی سازی سیاست های غیر انسانی و ضد حقوق بشری آل سعود بکار بندند./857/302/ب3

ارسال نظرات