۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۴۳۱۰۵۶
رییس تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد؛

اعزام ۳۵۰ مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف شهرستان ملایر

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از اعزام حدود 350 مبلغ و مبلغه به سراسر استان خبر داد.
عباسی

حجت الاسلام داود عباسی رییس تبلیغات اسلامی ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان درباره این ماه پر برکت گفت: ماه رمضان ماه رحمت و برکت است و خداوند متعال سعادت عبودیت و بندگی خالصانه را با باز کردن درهای رحمت بی انتهای خویش به بندگان ارزانی می دارد.

 

وی با اشاره به برنامه ها و فعالیت های تبلیغات اسلامی ملایر در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از عمده ترین برنامه تبلیغات اسلامی ملایر در این ماه مبارک می توان اعزام مبلغ به نقاط مختلف شهر و روستاها را نام برد که در حال انجام است.

 

حجت الاسلام عباسی افزود: در کنار برنامه های تبلیغی، فعالیت های دیگری نظیر برگزاری محافل قرآن در مساجد و مکان هایی که این امکان وجود دارد با حضور روحانیان در نظر گرفته شده است.

 

وی در ادامه گفت: برنامه ریزی ها و مکان هایی نیز برای سامان دهی مراسم شب های احیا و نیز مراسم اعتکاف پیش بینی شده است که مراسم اعتکاف و شب های احیا در مساجد و حسینیه ها به نحو مطلوبی برگزار گردد.

 

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر ابراز داشت: پیش بینی می شود حدود 350 مبلغ و مبلغه به منظور اجرای برنامه های تبلیغی در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهری و روستایی اعزام شود.

 

وی افزود: در قالب این فعالیت های تبلیغی مبلغان به برنامه هایی مانند سخنرانی، پاسخ گویی به سوالات و مسایل شرعی و ارائه مشاوره خانواده برای عموم خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام عباسی در پایان با آرزوی توفیق هرچه بیشتر در استفاده از این ماه پر فضیلت الهی و برگزاری مراسم این معنوی این ماه گفت: برگزاری مراسم دعا و جلسات قرانی از دیگر فعالیت های تبلیغات اسلامی ملایر در ماه مبارک رمضان است که برنامه ریزی های لازم برای آن ها انجام شده است./979/302/ب3

 

 

ارسال نظرات