۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۴۳۲۳۲۵
امام جمعه میانه مطرح کرد؛

مقاومت تنها راه خروج از مشکلات منطقه

امام جمعه میانه بسنده کردن به مذاکرات صلح در راستای حل مشکلات فلسطین و سوریه را بی‌فایده خواند و تنها راه خروج از وضعیت موجود و دستیابی به پیروزی را مقاومت بر سر ارزش‌ها و پیروی از دستورات الهی دانست و گفت: مقاومت تنها راه خروج از مشکلات منطقه است.
حجت الاسلام حامدی، مسؤول مدارک علمی حوزه های علمیه کشور

حجت الاسلام محمدرضا حامدی، مسؤول مدارک علمی حوزه های علمیه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احساس وظیفه و مسؤولیت در راستای عملی کردن اقتصاد مقاومتی را وظیفه آحاد جامعه عنوان و تصریح کرد: همه باید وارد عمل شوند.

 

وی بر لزوم عمل به فرمایشات رهبر مقام معظم انقلاب و وصایای امام راحل تأکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی و منافع ملت ایران اقتضاء می کند تا پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب باشیم و رهنمود های ایشان را نصب العین خود برای موفقیت در عرصه های مختلف کشور اسلامی قرار دهیم.

 

مسؤول مدارک علمی حوزه های علمیه کشور نظارت بر نحوه تولید و فروش محصولات کشاورزی، کنترل بازار و برچیدن بازار دلالی را از جمله مهم‌ترین وظایف دستگاه‌ها و مسؤولان اجرایی برشمرد و گفت: افزایش کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی می توان قدمی در مسیر اقتصادی مقاوم باشد.

 

وی با بیان اینکه در فصول مختلف سال و در ایام مناسبتی شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم که مقارن با آموزه‌های دینی اسلامی نیست، تأکید کرد: کنترل قیمت و نوسانات بازار از جمله مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، کنترل نوسانات قیمت محصولات مهم و جدی است.

 

حجت الاسلام حامدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز حکومت جهانی به‌وسیله بندگان صالح خداوند است، اظهار کرد: حرکت جهادی و خودکفایی در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی باید هرچه سریع‌تر محقق شود و این امر نباید مورد غفلت و بی توجهی قرار گیرد.

 

وی همچنین با اشاره به تحولات منطقه و جهان، گفت: آتش بیاران معرکه جنگ و کشتار، امروز به ‌عنوان میانجی در نشست‌ها و گفت و گوهای بی‌نتیجه بین کشورهای حامی آنان پیش‌قدم می‌شوند، و به دنبال آن هستند که شعله های تروریسم را در منطقه با دورویی شعله ور نگاه دارند.

 

امام جمعه میانه بسنده کردن به مذاکرات صلح در راستای حل مشکلات فلسطین و سوریه را بی‌فایده خواند و تنها راه خروج از وضعیت موجود و دستیابی به پیروزی را مقاومت بر سر ارزش‌ها و پیروی از دستورات الهی عنوان کرد و ابراز داشت: مقاومت تنها راه خروج از مشکلات منطقه است.

 

وی حمایت‌های مالی عربستان از سازمان ملل در کمک‌رسانی به برخی کشورهای فقیر و نیازمند را تنها بهانه‌ای برای سرپوش گذاشتن به جنایات و خارج کردن اسم این کشور از لیست حامیان تروریست ذکر کرد و افزود: این ننگی دیگر بر پیشانی سازمان ملل مدعی حقوق بشر است./854/302/ب2

ارسال نظرات