۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۴۳۳۳۶۳
حجت الاسلام حشمتی:

تدبر قرآن در بین جوانان توسعه یابد

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: جامعه امروز نیازمند فهم قرآن کریم است و در همین راستا ما باید تدبر در قرآن را در بین جوانان به ویژه دانشجویان توسعه دهیم.
حجت الاسلام حشمتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در حاشیه برپایی بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و دانشگاه پیام نور به امضا رسید.

 

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد و کریم نجفی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور برگزار شد که یکی از موضوعات مهم توسعه امور قرآنی در فضای دانشگاه‌هابود که مورد تأکید قرار گرفت.

 

حجت‌الاسلام حشمتی با اشاره به اینکه امضای این تفاهم‌نامه می‌تواند گامی به سوی داشتن دانشگاه‌هایی قرآنی باشد، اظهار داشت: دانشگاه‌ها دارای ظرفیت‌های زیادی هستند که باید به آن‌ها توجه بسیاری کرد، به همین منظور ما با امضای تفاهم‌نامه همکاری سعی داریم فاصله بین دانشجویان و قرآن را کم کنیم.

 

وی در پایان گفت: جامعه امروز نیازمند فهم قرآن کریم است، توسعه علمی و قرآنی باید در کانون توجه قرار گیرد، در همین راستا ما باید تدبر در قرآن را در بین جوانان به ویژه دانشجویان توسعه دهیم./203/816/ب1

ارسال نظرات