۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۳۵۳۰۴
معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی و پژوهشی ویژه اساتید پژوهش حوزه های علمیه

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری دوره های آموزشی پژوهشی یک روزه ویژه اساتید پژوهش خبر داد.
کارگاه اموزشی

زهرا صالحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره آموزشی ویژه اساتید پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان به مدت یک روز برگزار می شود.

 

وی با بیان این که این دوره آموزشی با حضور 15 نفر از اساتید پژوهشی حوزه استان برگزار می شود، افزود: اساتید مدارس علمیه خرم آباد، الشتر، نورآباد، کوهدشت و پلدختر در این دوره یک روزه شرکت می کنند.

 

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان یادآور شد: دوره آموزشی ویژه اساتید پژوهشی مدارس بروجرد، دورود و ازنا در روزهای آینده برگزار می شود.

 

وی هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی پژوهشی را ارائه روش های نوین در مقاله نویسی بیان کرد و گفت: با هدف ارتقای مهارت های پژوهشی صورت می گیرد.

 

صالحی بیان داشت: ارائه روش های نوین پژوهشی نقش بسزایی در بالا بردن سطح فعالیت های پژوهشی طلاب و ارتقای کیفیت مقالات دارد.

 

وی با اشاره به ارائه پایان نامه طلاب افزود: آشنا شدن اساتید با روش های نوین پزوهشی و آموزش طلاب امری بسیار مهم در ارتقای کیفی پایان نامه های پژوهشی طلاب است.

 

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان از برگزاری دوره های مقاله نویسی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی پس از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: کارگاه های آموزشی مقاله نویسی نیز با شرکت اساتید راهنما مدارس علمیه خواهران استان برگزار می شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات