۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۴۳۵۵۴۲

بیانیه‌ مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه به مناسبت روز قدس

مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای آحاد ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی دعوت به حضور گسترده و باشکوه در همایش بزرگ اسلامی و انقلابی روز قدس کرد.
 روز قدس

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای آحاد ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی دعوت  به حضور گسترده و باشکوه در همایش بزرگ اسلامی و انقلابی روز قدس کرد.

 

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

روز قدس، این یادگار ارزشمند امام خمینی‌(ره) که به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای باید تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد، یک روز بین‌المللی و جهانی است که صحنه حضور حامیان حق و نافیان باطل، برای خنثی کردن ترفندها و حیله‌های صهیونیسم و استکبار برای غصب مقاومت و عزت از مسلمانان است.

 

فلسطین امروز فقط یک مرز جغرافیایی نیست بلکه معرکه  مواجهه حق و باطل و میدان جهاد کبیر است.

 

روز قدس نشانه بیداری جهان اسلام و توجه دائمی به مسئله فلسطین و نابودی صهیونیسم جهانی در اندیشه و عمل و همچنین شاخص تمایز اسلام امریکایی از اسلام ناب محمدی(ص) است.

 

امروز ایادی دست نشانده منطقه چون فرقه منحرف و جنایت پیشه وهابیت و گروه‌های جنایتکار تکفیری که از گنداب صهیونیسم جهانی تغذیه شده و اوامر اربابان غربی شان را اجرا می‌کنند، با اعمال جنایت‌های گسترده در کشورهای اسلامی، که شاهد نمونه های بارز آن را در کشورهای عراق، افغانستان، یمن و سوریه هستیم، سعی در فراموش شدن مسئله فلسطین و حاکمیت بلامنازع دوباره استکبار جهانی بر سرزمین‌های اسلامی و سرنوشت مسلمانان دارند. گرچه در هیچ کدام از این مقاصد شومشان راه به جایی نبرده و نخواهند برد و شاهد آن زمین گیر شدن امروز آنان در عراق و سوریه و ناکامی مستکبران جهانی در حل نهضت فلسطین است؛ با این همه مسئله قدس همچنان به برکت فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب در رأس همه امور قرار دارد و لحظه‌ای از اهمیت توجه به آن کاسته نمی‌شود.

 

مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه قم ضمن حمایت از پایداری و استقامت مردم مظلوم فلسطین ضمن هشدار نسبت به تلاش برخی کشورهای منطقه و رژیم‌های مرتجع عربی در نزدیکی و پیوند با اسرائیل که خنجری بر سینه مسلمانان به خصوص مردم مظلوم فلسطین خواهد بود، از آحاد ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی می‌خواهد که به صورت گسترده و باشکوه در همایش بزرگ اسلامی و انقلابی روز قدس که یادگار حضرت روح الله(ره) است شرکت کنند./998/د102/ی

ارسال نظرات