۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۴۳۷۹۷۰
امام جمعه رفسنجان:

روحیه انقلاب گری در جوانان نشانه بصیرت و سرزنده بودن آنان است

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه روحیه انقلابی در جوانان کشور باید به نمایش گذاشته شود، گفت: این نشانه بصیرت و سرزنده بودن آنان است، و دشمن در صدد است تا روحیه انقلابی گری در جوانان را تضعیف کند و به هدف شوم خود دست پیدا کند.
امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره در دیدارهای متعدد خود با قشرهای مختلف جامعه بر انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن تأکید دارند و احساس می شود ایشان  برای اهداف بلند مدت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب یک احساس خطر دارند و بحث انقلابی ماندن مردم و مسؤولان است.

 

وی با بیان اینکه مردم و مسؤولان باید بر مسأله  انقلابی ماندن هوشیاری کامل را اهتمام ورزند تصریح کرد: نباید فریب بعضی از کارها را بخورند و متاسفانه طی چند سال اخیر بحث انقلابی ماندن در بین مردم و مسؤولان کم جلوه گری کرده و مقام معظم رهبری احساس این خطر را دارند و در دیدارهای خود بر این مسأله  تاکیدات زیادی دارند.

 

حجت الاسلام رمضانی پور بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با قاریان قرآن، مسؤولان نظام، اساتید دانشگاه و شاعران بر بحث انقلابی ماندن تاکیدات زیادی کردند و در این راستا همه گروه ها وقشرهای مختلف می توانند نقش موثری را ایفا کنند.

 

 امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: در اهداف کوتاه مدت تا حدودی موفقیت های را داشتیم اما در اهداف بلند مدت باید تلاش زیادی کرد و با این روند ی که پیش می رود بعضی ها دلشان می خواهد کرسی های مجلس یا کرسی های شوراها را با مدیریت های کلان تصرف کنند وطبیعی است با این نگرش ها معظم له احساس خطر می کنند.

 

وی یادآور شد: همه اقشار جامعه  باید در راستای انقلابی ماندن همت کنند،  تا پایان انقلابی زندگی کنند و انقلابی بمانند، مردم هم باید چنین کارگزارانی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخاب کنند و در جهت اهداف بلند مدت انقلاب اسلامی گام بردارند.

 

حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: توطئه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی بسیار جدی است و امروز انقلابی بودن و ماندن مهم است و یکی از اهداف و نقشه های شوم دشمن این است که مردم ایران انقلابی نمانند و این یکی از دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب است که هوشیاری و بصیرت مردم ومسؤولان را می طلبد.

 

امام جمعه رفسنجان ابراز کرد: حفظ  روحیه انقلاب گری در بین آحاد جامعه که یکی از مطالبات جدی رهبری است؛ عالی ترین سرمایه برای نظام اسلامی محسوب می شود؛ چرا که استکبار از بقای روحیه انقلابی بشدت عصبانی است.

 

وی افزود: روحیه انقلابی در جوانان کشور باید به نمایش گذاشته شود و این نشانه  بصیرت و سرزنده بودن آنان است، و دشمن در صدد است تا روحیه انقلابی گری در جوانان را تضعیف کند و به هدف شوم خود دست پیدا کند، بنابراین در این راستا هوشیاری جوانان را  می طلبد تا به فرمان رهبر خود لبیک گویند و اهداف دشمن را به یأس و ناامیدی تبدیل کنند.

 

 

حجت الاسلام رمضانی پور در پایان تأکید کرد: انقلابی  بودن نظام جمهوری اسلامی  ایران تمام نشدنی است و آمریکا نمی تواند با این نظام همراه شود چون این نظام با استکبار در ستیز است و این نظام با اسلام ناب محمدی و مکتب اهل بیت(ع) همراه است.9709/302/ب3

 

ارسال نظرات