۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۴۳۸۰۳۲

راهیابی بیش از ۹۰۰ متسابق مشهدی به سی و نهمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم

ریس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد از راهیابی 925 متسابق مشهدی به مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم خبر داد.
سی و نهمین دوره مسابقات آزمون معارف قرآن ‌کریم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد ذاکری، رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: در مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره آزمون سراسری معارف قرآن کریم که در سوم تیرماه همزمان با سراسر استان در سه پایگاه شهرستان مشهد برگزار شد، بیش از چهار هزار نفرخانم و آقا در رده سنی بالای 18 سال حضور یافتند.

 

وی در ادامه گفت: از این تعداد شرکت کننده تعداد 925 متسابق به تفکیک 484 خواهر 441 برادر با کسب نمره 70 به بالا به مرحله استانی این دوره از مسابقات راه پیدا کردند.

 

حجت الاسلام ذاکری با بیان اینکه این آزمون به همت اداره اوقاف ناحیه یک و با همکاری حجت الاسلام لزگی، معاون فرهنگی زندان مشهد با حضور 800 نفر از زندانیان برگزار شد، افزود: همچنین تعداد 415 نفر از زندانیان به تفکیک 390 آقا و 25 خانم نیز به مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات معارف قرآن راه یافتند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد در پایان یادآور شد: مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم با حضور متسابقین راه یافته به این مرحله از سراسر استان پانزدهم مرداد جاری برگزار خواهد شد./102/930/ب1

ارسال نظرات