۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۴۳۹۴۲۳
در دیدار فرمانده ناجا مطرح شد؛

واکنش آیت الله سعیدی به مصوبه دولت درباره کنسرت ها/ امنیت اخلاقی جامعه را نمی توان ذیل نگاه های جناحی قرار داد

آیت الله سعیدی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی، از مصوبه دولت و تلاش برخی افراد جهت صدور مجوز برای برگزاری کنسرت ها بدون نظارت و بررسی دستگاه های مسؤول انتقاد کرد.
آیت الله سید محمد سعیدی دیدار فرمانده ناجا با تولیت آستانه کریمه اهل بیت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در دیدار فرمانده نیروی انتظامی، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان خدوم نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت اخلاقی در جامعه با حیثیت  واساس نظام گره خورده است و نمی توان آن را تابع نگاههای جناحی و برداشت های شخصی افراد قرار داد.

 

امام جمعه قم با انتقاد از تلاش های برخی افراد جهت صدور مجوز برای برگزاری کنسرت ها بدون نظارت و بررسی دستگاه های مسئول خاطر نشان ساخت: برخی کنسرت ها که به منظور به ابتذال کشیدن جامعه و تهی کردن آن از مبانی انقلاب تدارک دیده شده تا ترویج بی بندو باری واختلاط در کنسرت ها را عادی جلوه دهندو از این طریق به اصل نظام ضربه بزنند.

 

آیت الله سعیدی افزود: با یک ابلاغیه و یا بخشنامه نمی توان این مسائل را که در حد کلان کشور است را نادیده گرفت وآن را عادی جلوه داد.

 

وی امنیت اخلاقی را واجب دانست واظهار داشت: امنیت اخلاقی و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی باید حفظ شود و ما مدافع و پشتیبان عملکرد درست و قانونی نیروی انتظامی هستیم. /924/د101/ج

ارسال نظرات