۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۴۰۱۶۲
امام جمعه بم:

فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید از سوی دولت و مردم عملی شود

امام جمعه بم گفت: فرمایشات رهبری باید در جامعه توسط مردم و دولت عملی شود زیرا در جامعه کسی دلسوزتر از مقام معظم رهبری نبوده و همیشه سعی می کند که کشور را در مقابل کشور های دیگر با عزت نگه دارد.
امام جمعه بم

حجت الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان پیرامون انقلاب در دولت، گفت: دولت دغدغه های خود را با ولایت فقیه یکی کند تا بتوانیم کشوری نیرومند داشته باشیم.

 

وی افزود: دولت زمانی می تواند انقلابی باشد که به ارزش های اسلام امیدوار  باشد و آن ها را در مقابل دشمن نفروشد.

 

حجت الاسلام دانشی با توجه به این که دولت بداند در مقابل ارزش های انقلابی، خون ریخته شده است، اظهار داشت: مردم بدانند، موضوعی که در کشور اتفاق می افتد، فصل الخطاب آن باید رهبر باشد و رهبر جامعه بگوید این موضوع درست است یا نه.

 

وی بیان داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید در جامعه توسط مردم و دولت عملی شود زیرا در جامعه کسی دلسوزتراز مقام معظم رهبری نبوده و همیشه سعی می کند که کشور را در مقابل کشور های دیگر با عزت نگه دارد.

 

امام جمعه بم با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در دنیا تک است، ابراز داشت: پدر خانوده در زندگی هر چه گفت انسان واجب انجام دهد، که در جامعه اسلامی پدر کشور ولی فقیه بوده که انسان های باید به توسعه های این بزرگوار عمل کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های خود در رابطه با برجام گفتند که هم موافقین و مخالفین برجام مغالطه کرده اند و این که بگوییم برجام سیاه و یا سفید است، کار اشتباهی است.

 

حجت الاسلام دانشی با بیان این که دولت مردان شایسته است که صادقانه با مردم در موضوع برجام، صحبت کنند، یادآور شد: دولتی ها بدانند که یک روزی حقیقت های برجام برای مردم مشخص می شود و چه بهتر که آقایان دیپلماسی حققت این برجام را که چه به دشمن دادند و چه گرفتند را به مردم بگویند.

 

وی ادامه داد: این که بعضی از دولتی ها به منتقدین برجام کلماتی را بیان می کنند، اظهار داشت: ادبیات خوب صحبت کردن از خصوصیات یک مومن بوده و از همه مردم می خواهیم که در صحبت های خود با مردم با ادبیات خوب صحبت کنند.

 

امام جمعه بم با توجه به این که آیا به نظر دولت مردان منطق برد برد حاصل شده است، اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در برجام باید خط قرمز نهادینه شود تا در مقابل دشمن فریب نخوریم.

 

وی یادآور شد: دولت مردان باید 9 بند فرمایشات رهبری در قصه برجام را اساس کار خود قرار دهند تا در مذاکرات بعدی ایران و 5+1 این مسائل را فراموش نکنند.

 

وی در پایان گفت: آن چه که مردم از برجام انتظار داشتند، محقق نشده که به امید خدا در مذاکرات بعدی دیپلماسی کشور با تلاش بیشتری از حق مردم ایران دفاع کند./9707/302/ب3

ارسال نظرات