۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۴۴۶۵۵۱
نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا:

مرجعیت در مسیر پیامبر و ائمه معصوم قدم بر می‎دارد

نماینده حضرت آیت الله سیستانی، این مرجع تقلید را همانند پدر برای امت اسلامی خواند و تصریح کرد که وی در مسیر پیامبر و ائمه معصوم قدم بر می‎دارد.
حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت الکتابات، حجت الاسلام سید مرتضی الکشمیری، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا در دیدار با جمعی از مسلمانان نروژ با اشاره به نقش پدرانه حضرت آیت الله سیستانی برای مسلمانان گفت: این مرجع تقلید بارها برای حفظ جامعه اسلامی و جلوگیری از کشتار مردم بی‎گناه بر ضرورت رعایت وحدت و حرکت در مسیر الهی تاکید کرده‎است.

وی رفتار این مرجع تقلید را با همه مردم اعم از شیعه و سنی یکسان خواند و تصریح کرد: آیت الله سیستانی در مواجهه با اختلافات بین احزاب و جریان‎های مختلف به نصیحت کردن اکتفا می‎کند به طوری که همه حس پدری او را به خوبی درک کرده اند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی ادامه داد: مرجعیت بدون توجه به دین و مذهب افراد به آنان کمک می کند و یه یاری محرومان و مستمندان می شتابد.

حجت الاسلام کشمیری تاکید کرد که آیت الله سیستانی تنها به فکر مصالح و منافع ملت عراق است. فتوای تاریخی جهاد کفایی فریادرس مردم عراق و حامی همه اقشار و مذاهب این کشور بود./994/ب902/د

ارسال نظرات