۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۴۴۸۵۸۳
با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد؛

چهاردهمین نمایشگاه کتاب سراسری ارومیه برپا می‌شود

حجت الاسلام کریمی گفت: چهاردهمین نمایشگاه کتاب سراسری ارومیه از 28 شهریورماه با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع نمایشگاهی ارشاد ارومیه آغاز به کار می‌کند.
حجت الاسلام کریمی نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه،‌ حجت الاسلام کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهاردهمین نمایشگاه کتاب سراسری ارومیه از 28 شهریور با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد اسلامی در مجتمع نمایشگاهی ارشاد ارومیه به مدت 6 روز آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به حضور 135 ناشر به صورت مستقل در این نمایشگاه تصریح کرد : 107 ناشر نمایندگی، 65 ناشر فروش متمرکز و 20 ناشر استانی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند که در قالب 170 غرفه به فعالیت خواهند پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی عنوان کرد: کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی که از طریق کارت‌های الکترونیکی بانک شهر در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت، ارائه خواهند شد.

وی با اشاره به رونمایی از 30 کتاب جدید، خاطر نشان کرد: به دلیل تقارن این نمایشگاه با هفته دفاع مقدس، نویسندگان کتاب های دختر شینا، لشکر خوبان و نورالدین پسر ایران نیز جزو برنامه‌های این دوره از نمایشگاه کتاب ارومیه خواهد بود.

در پایان حجت الاسلام کریمی از برگزاری برنامه های ویژه فضای مجازی و باشگاه دیجیتالی ها در کنار نمایشگاه کتاب از سوی مجتمع دیجیتالی شهید باکری خبر داد./936/203/ب2

ارسال نظرات