۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۴۵۰۰۵۸
امام جمعه شهر سیمرغ:

امام راحل سبب آشکار شدن چهره پلید اسلام آمریکایی شدند / جوانان و نوجوانان بسیجی در پی تقویت معنوی جامعه هستند

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه امام راحل اسلام اصیل را مطرح کرد، گفت: امام خمینی(ره) با مقاومت خود نقشه های دشمنان را خنثی و موجب جلوگیری از شکل گرفتن اسلام آمریکایی در کشور شدند.
یوسفی - سیمرغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر ، حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی امام جمعه سیمرغ در اجلاسیه مجمع بسیج این شهر ، اظهار کرد: بعثت، هجرت، غدیر، یوم الترویه، محرم، جمعه خونین و حادثه منا واژه‌هایی هستند که معنای خاصی همراه آنان است و تامل بر این واژه ها موجب استحکام نظام اسلامی خواهد شد


وی افزود: در بعثت چه کسانی به پیامبر زحمت دادند، در غدیر چه گروهی پذیرفتند، بعد یوم الترویه به سمت عرفات می‌روند اما چه دست مرموزی سبب شده امام حسین (ع) به سمت کربلا حرکت کنند و بعد از این هم مسائل و مواردی که اتفاق افتاد در تاریخ ثبت‌شده است.


رییس مجمع بسیج شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه هفته ولایت و امامت نام زیبایی است که برای این هفته انتخاب‌ شده است، تصریح کرد: در اسلام‌خواهی و پذیرش اسلام دسته‌های مختلفی داریم و خیلی از افراد بعد از بعثت پیامبر اسلام را قبول کردند و امامت امیرالمؤمنین(ع) را پذیرفتند اما تقسیم شدند.


وی ادامه داد: اسلام وهابی‌ها با اسلام علوی‌ها یکی نیست حتی اسلام وهابی‌ها با مذاهب چهارگانه آنها هم یکی نیست و یک افق ندارد و  تمام اینها منشعب از حکومت های سفاک و پلید اسرائیل و آمریکا هستند.


امام‌جمعه شهرستان سیمرغ با بیان اینکه در درون هم برخی آمدند و اسلام‌خواهی کردند، اظهار کرد: منافقین اسلام‌خواهی کردند و مدعی اسلام بودند اما دعوت به اسلام نمی‌کردند و خود نیز حتی ظواهر اسلام را هم رعایت نمی کردند.


وی افزود: امام راحل اسلام اصیل را مطرح کرد، اسلامی که جریمه آن کشته شدن یاران، از دادن سر، زندانی شدن، مسموم شدن و اسارت است اما امام راحل با مقاومت خود این اسلام را گسترش دادند و موجب شدند اسلام آمریکایی نمایان شود و مرز حق و باطل آشکار شود.


حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه بسیج در جبهه فرهنگی، عمرانی، دفاعی و چند جبهه دیگر در حال جنگ است، تأکید کرد: نوجوان و جوانان در حال جنگ در جبهه فرهنگ و تقویت معنویت جامعه هستند ، و مسئولان امر بایستی به این بسیجیان رهروان امام و شهدا کمک کنند تا در عرصه جنگ نرم نیز موفق باشند.


امام  جمعه سیمرغ با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن نهاد مقدس بسیج است، گفت: به دلیل نقش پررنگی که بسیج دارد روی برخی بسیجی‌های حساس هستند و نگاه‌های تیزبینی مراقب این افراد هستند و دشمن نیز تمام توان خود را به کار بسته تا این جوانان را از راه راست منحرف کنند./950/202/ب2

ارسال نظرات