۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۴۵۱۱۳۳
امام جمعه بیرجند:

دفاع مقدس مایه خیر و برکت برای نظام اسلامی بود

امام جمعه بیرجند گفت: به گفته قرآن باید همواره قوی بود و توانمند باشیم چرا که دشمن به کسی رحم نمی کند، دفاع مقدس که ظاهر آن جام زهر بود اما تمام آن خیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به اعیاد ماه ذی الحجه، اظهار داشت: ما باید همواره از پیروان علی(ع) و عارف بوده و باید شاکر امامت و ولایت علی(ع) باشیم.

وی گفت: کتاب مجموعه دو جلد غررالحکم، دعای کمیل، دعای صباح امیرالمومنین(ع) و نهج البلاغه باید در زندگی قرار داشته باشند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به دعای کمیل، افزود: این دعا تمام زیبایی ها و معارف را در خود جای داده است و بالاترین معارف و خواسته ها را دارد بنابراین این دعا را همواه باید بخوانیم و برای خواندن آن نیز باید علما و روحانیان جلودار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان اینکه در این کتاب ها انسانیت شناسی و تمام معارف و زیبایی ها وجود دارد که باید به آن ها توجه ویژه ای شود، تصریح کرد: دعای صباح امیرالمومنین(ع) بالاترین انسان شناسی و آسیب شناسی را دارد.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس، ادامه داد: به گفته قرآن باید همواره قوی بود و توانمند باشیم چرا که دشمن به هیچ کس رحم نمی کند، جنگ دفاع مقدس که ظاهر آن جام زهر بود اما تمام آن خیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند در جنگ هشت سال دفاع مقدس برترین صفات ها وجود داشت، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس مظهر حماسه، آرمان خواهی، ایستادگی و پایداری است./202/880/ب1

ارسال نظرات