۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۵۱۶۷۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دفاع مقدس صحنه دلدادگی فرزندان انقلاب اسلامی به ولی فقیه بود

حجت الاسلام والمسلمین معلمی بر حفظ ارزش های دفاع مقدس در جامعه تأکید کرد و با بیان این که دفاع مقدس صحنه دلدادگی فرزندان انقلاب اسلامی به ولی فقیه بود، افزود: ترویج و گسترش شعائر اسلامی و ارزش های ناب دفاع مقدس در جامعه ضروری است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا‌‌ در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی دست به تحولی بزرگ و اتفاقی مبارک زد و آن هم دفاع مقدس بود و امروزه در منطقه آل‌سعود همچون نظام شاهنشاهی نظامی ظالم است.

وی بر حفظ ارزش های دفاع مقدس در جامعه تأکید کرد و با بیان این که دفاع مقدس صحنه دلدادگی فرزندان انقلاب اسلامی به ولی فقیه بود، افزود: ترویج و گسترش شعائر اسلامی و ارزش های ناب دفاع مقدس در جامعه ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس را چراغی برای ادامه مسیر پیش رو معرفی کرد و افزود: امروز حفظ و حراست از دستاوردهای دفاع مقدس یک رسالت مهم است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام راحل در سایه نهضت خود به ملت رشید ایران بها بخشید و اداره امور کشور را به آرای مردم متکی کرد، گفت: هنگامی که شاه در ایران حکومت می‌کرد آمریکا به آل‌سعود توجهی نمی‌کرد‌ اما بعد از سقوط نظام شاهنشاهی استکبار جهانی برای براندازی ایران به روسای منطقه وابسته شد و حمله را آغاز کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی تصریح کرد: استکبار جهانی برای سرکوب کردن انقلاب جمهوری اسلامی ایران از همه توان خود استفاده کرد و به ظاهر صدام بود اما همه رژیم‌های منطقه دست به کار شدند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که برای پیروزی این انقلاب فرزندان رشید ایران جانانه مقاومت کردند و استکبار را مأیوسانه به عقب راندند و امر الهی را اجرا کردند، خاطرنشان کرد: استکبار بعد از انقلاب ایران را رها نکرد و برخی‌ها از درون برای استکبار فعالیت می‌کردند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که برخی‌ها معتقدند باید با آمریکا مذاکره کنیم تا تحریم‌ها برطرف شود و با گریزی به سخنان رهبری که فرمود لازمه رفع تحریم افزایش اقتدار است، گفت: باید به گفته‌های رهبری جامه عمل پوشید و روحیه انقلابی خود را در بین نیروهای تأثیرگذار جامعه حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی ها ندارند، خاطرنشان کرد: کارنامه آمریکایی ها در برابر ملت بزرگ ایران سرشار از نیرنگ و فریب است و در جریان مذاکرات اخیر نیز مقام معظم رهبری بارها نسبت به بدعهدی آمریکایی ها به مسؤولان گوشزد کرده بودند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که آمریکایی ها در هر دوره ای از هر تلاش بین المللی برای تضعیف و انزوای ایران اسلامی استفاده کردند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی ها نداشته و ندارند و با آنها در هیچ کاری همکاری نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که نظام سلطه پس از شکست در عرصه نظامی به تحریم علیه ملت ایران روی آورد، تصریح کرد: اما تحریم ها نه تنها تأثیری بر اراده ملت ایران نداشت بلکه زمینه ای را برای پیشرفت و ترقی کشورمان در عرصه های مختلف فراهم کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری آمریکا را دشمن درجه یک ملت ایران دانست و با بیان این که این کشور مستکبر در 37 سال گذشته هر آنچه می توانست برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی انجام داد، تصریح کرد: آمریکایی ها حتی لحظه ای نیز از ضربه زدن به انقلاب اسلامی درنگ نکردند و از همه فرصت های به وجود آمده بر علیه ملت ما استفاده کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آمریکا به دنبال راهبردی برای نفوذ به کشور است، گفت: ایادی استکباری تلاش دارند تا با نفوذ فرهنگی برای استحاله جبهه انقلابی گام بردارند که همگان باید هوشیار و مراقب باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: نگهداری ارثیه و آثار امام و دستاوردهای شهدا تا زمانی که روحیه انقلابی در بین نیروهای مسلح حفظ شود آن آرمان‌های مقدس محفوظ خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی تصریح کرد: دشمن باید بفهمد که اگر تهاجم کند ضربه محکمی خواهد خورد و منافقان در صورتی که احساس کنند که این ملت ساکت هستند توطئه‌های پیاپی را بکار می‌گیرند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: سپاه سنگر انقلاب و شاخص امنیت داخلی و خارجی است و در کنارش بسیج این شجره طیبه مکمل یکدیگر برای حفظ دستاوردهای این انقلاب است./950/202/ب2

ارسال نظرات