۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۴۵۵۳۶۲

نماینده آیت الله سیستانی خواستاری دوری از فضای مسموم شبکه‎های اجتماعی شد

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا بر ضرورت دوری از فضای مسوم شبکه‎های اجتماعی به ویژه برای نسل جوانان تاکید کرد.
حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا، از حسینیه امام حسین (ع) در شهر مالمو سوئد بازدید کرد و در جریان آخرین رویدادها و برنامه‎های شیعیان این شهر در ماه محرم قرار گرفت.

وی سلام حضرت آیت الله سیستانی را به مومنان کشور سوئد ابلاغ کرد و اظهار داشت: وحدت، محبت و دوستی از عوامل اصلی برگزاری شعائر حسینی و دستیابی به اهداف اسلامی در برگزاری شعائر دینی است.

حجت الاسلام کشمیری با اشاره به مظلومیت اهل بیت (ع) افزود: اهل بیت (ع) همیشه خیر و برکت را برای بشریت می‎خواستند.

وی همچنین در سخنانی در موسسه امام المنتظر (عج) در جمع مهاجران عرب زبان و شیعیان شهر مالمو سوئد به بیان راه‎های حفظ ایمان در کشورهای غربی پرداخت و اظهار داشت: حفظ تعالیم اسلامی، حضور در مراکز و مؤسسات دینی، شنیدن موعظه و پند سخنرانان مذهبی نقش بسیار پررنگی در حفظ ایمان مهاجران و مسلمانان به ویژه جوانان در کشورهای غربی دارد.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی خواستار استفاده صحیح از فضای مجازی شد و گفت: افکار و اندیشه‎های مسموم و غلط بسیاری در فضای مجازی و شبکه‎های اجتماعی موجود است که بر عقیده و فرهنگ ما به خصوص جوانان اثر مستقیم دارد.

وی خواستار تسمک به اخلاق اهل بیت (ع) شد و تصریح کرد: ما باید از دشنام دیگران حتی در فضای مجازی دوری کنیم زیرا این گونه اقدامات در شان یک انسان مومن پایبند به اخلاق اهل بیت(ع) نیست./994/ب901/د

ارسال نظرات