۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۴۵۸۱۱۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در 30 نقطه از خراسان جنوبی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه راهپیمایی 13 آبان ماه در بیش از 30 نقطه استان برگزار می‌شود، گفت: راهپیمایی 13 آبان ماه در مرکز استان از ساعت 9 صبح از میدان شهدا به سمت میدان ابوذر برگزار می‌شود.
ابراهیم زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، اظهار داشت: درس گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید فهمیده از دروس مدارس حذف شده که جای تأسف دارد.

وی با بیان اینکه 13 آبان مناسبتی بزرگ در تاریخ است و این روز آغازگر انقلاب اسلامی بود و در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی ختم شد، گفت: مهم‌ترین واقعه در طول تاریخ انقلاب اسلامی واقعه 13 آبان ماه بود که باید قدر این روز را دانست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی فتح لانه جاسوسی آمریکا را از سوی دانش‌آموزان و دانشجویان را انقلابی دوم دانست و افزود: آمریکا شیطان بزرگی است که باید با هوشیاری فریب توطئه‌های آن‌ها را نخوریم.

حجت الاسلام ابراهیم زاده با بیان اینکه امام(ره) آمریکا را شیطانی بزرگی نامیدند، تصریح کرد: نخستین ویژگی شیطان این است که اهل فریب و نیرنگ است که این رفتار را می‌توانیم در رفتار نظام سلطه آمریکا دید.

وی تفرقه‌ انداختن در بین ملت‌ها، وعده‌های دروغین و و ترساندن مردم از فقر از دیگر ویژگی‌های شیطان بزرگ عنوان کرد و ادامه داد: امروز در هر کجا که آمریکا پا گذاشته و حضور داشته وحدت مردم از هم پاشیده و سبب تفرقه در بین مسلمانان شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شیطان بزرگ با وعده‌های دروغ بندگان خدا را فریب می‌دهد و مشاهده می کنیم هیچ کدام از وعده‌هایی که به دولتمردان داده‌اند عملی نشده است.

حجت الاسلام ابراهیم زاده با بیان اینکه تمام مسؤولان و مردم بدانند فرمایشات امام(ره) در مورد شیطان بزرگ حساب شده و دقیق بوده است، اظهار کرد: شیطان سبب می‌شود مردم از فقر بترسند و کسانی که فریب شیطان را می‌خورند از ترس اینکه به فقر کشیده شوند قتل و غارت‌هایی انجام می‌دهند.

وی افزود: خداوند را شاکر هستیم این ملت علی رغم به وجود آمدن ترورهای دانشمندان و بزرگان، مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه صبر کرده‌اند و در راه انقلاب ثابت قدم مانده‌اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی کلید مشکلات اقتصادی را اقتصاد داخلی و اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اقتصادی مقاومتی از ابتدای سال تاکنون یکی از فرمایشات پر تکرار مقام معظم رهبری بوده است و مسؤولان نیز در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نتایج فعالیت‌های اقتصادی خود را نشان دهند و مردم باید این نتایج را به صورت علنی حس کنند.

حجت الاسلام ابراهیم زاده عنوان کرد: مسؤولان و مردم نباید آمریکا را بزک کنند، آمریکا به دنبال این است که مقاومت ایران را کمرنگ کند و بعد از اینکه مقاومت کمرنگ شد نقشه‌های شوم و شیطانی خود را پیاده کند بنابراین باید نسبت به حیله‌های شیطان بزرگ که علیه کشورهای مظلوم و به ویژه برای ایران به وجود می‌آورند بیدار باشیم.

وی با اشاره راهپیمایی 13 آبان،  تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی 13 آبان باری دیگر دشمنان را نا امید کنند و مردم بدانند شکست دشمنان ایران نزدیک است، وحدت، مقاومت و حضور با شکوه در راهپیمایی رمز پیروزی نظام اسلامی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: دیدار مدیران اجرایی با نماینده ولی فقیه در استان، افتتاح نمایشگاه استکبارستیزی ساعت 10 صبح روز دوشنبه 10 آبان ماه در نگارخانه شهر، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهید رحیمی شهید شاخص استان و ویژه برنامه زنگ استکبارستیزی ساعت 10 صبح چهارشنبه 12 آبان ماه در دبیرستان هاجر از جمله برنامه‌های هفته استکبارستیزی و بزرگداشت یوم الله 13 آبان ماه است.

حجت الاسلام ابراهیم زاده با اشاره به اینکه راهپیمایی 13 آبان ماه در بیش از 30 نقطه استان برگزار می‌شود، افزود: راهپیمایی 13 آبان ماه در مرکز استان از ساعت 9 صبح از میدان شهدا به سمت میدان ابوذر برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برای این هفته بیش از 700 قطعه بنر چاپ شده، 120 قطعه پارچه نوشته شده با مضمون استکبارستیزی، بیش از 2 هزار و 500 پرچم ایران، 12 هزار برگ پوستر و یک هزار قطعه سی دی استکبارستیزی تهیه و توزیع شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان ملل از این که از جنایت‌های صورت گرفته در خاورمیانه سکوت می کنند باید خجالت بکشد، گفت: اگر در برابر دشمن یک قدم عقب بکشیم دشمن 10 قدم به جلو می‌آید./202/880/ب1

ارسال نظرات