۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۴۵۸۶۳۳
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

جریان نفوذ به دنبال حساسیت زدایی از ارزش های انقلابی است/ یارگیری جریان نفوذ از عناصر اثرگذار کشور

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که جریان نفوذ چیز تازه ای نیست و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیز وجود داشته است، گفت: اما امروز این جریان شکل و نحوه اجرای آن متفاوت شده است که این مسأله نیازمند هوشیاری و بصیرت بیشتری است.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در مراسمی که با حضور جمعی از پاسداران در سپاه قائمشهر برگزار شد به موضوع مهم نفوذ در جامعه اشاره کرد و یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های جریان نفوذ را حساسیت زدایی در جامعه دانست و گفت: وقتی این هدف جریان نفوذ در جامعه عملی شود خواص و نخبگان در مواقع حساس دیگر به وظیفه خود عمل نخواهند کرد.

وی با بیان این که جریان نفوذ چیز تازه ای نیست و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیز وجود داشته است، افزود: اما امروز این جریان شکل و نحوه اجرای آن متفاوت شده است که این مسأله نیازمند هوشیاری و بصیرت بیشتری است.

حجت الاسلام غلامی یکی از مهم ترین اهداف جریان نفوذ در ابتدای پیروزی انقلاب را ضربه زدن به انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: اما امروز جریان نفوذ هدف خود را بر مبای در اختیار گرفتن اصل انقلاب قرار داده است.

وی با بیان این که جریان نفوذ امروز به دنبال یارگیری در درون کشور به ویژه کسب جایگاه های مهم کشور است، تصریح کرد: دشمن می داند که با بکارگیری عناصر نفوذی در جایگاه های مهم و حساس کشور می تواند زودتر و راحت تر به اهداف خود دست یابد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید بر این که باید هوشیار باشیم که خدای ناکرده عناصر نفوذی در مناصب قدرت قرار نگیرند، افزود: اگر شاهد حضور نفوذی ها در مناصب حساس و کلیدی کشور باشیم هیچ قدرتی نمی تواند مانع تحقق توطئه های آنها شود.

استاد حوزه علمیه مازندران واقعه غمبار کربلا را نمونه عینی بی بصیرتی خواص و جریان نفوذ دانست و خاطرنشان کرد: اگر در شرایط امروز جامعه بار دیگر اشتباهات گذشته تکرار شود ممکن است جریان کربلا بار دیگر تکرار شود که در آن صورت خسارت به جامعه اسلامی بسیار گسترده خواهد بود.

حجت الاسلام غلامی افزود: یکی از دلایل وضعیت پیش آمده در صدر اسلام که کار مسلمانان به کربلا رسید، مسئله نفوذ بود اینکه رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر بر بحث نفوذ اصرار دارند و هشدار می دهند به دلیل خطری است که وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که دشمن تلاش می کند با تکیه بر موضوع حساسیت زدایی به عنوان یکی از مصادیق نفوذ اهداف و برنامه های خود را به تدریج عملی کند، تصریح کرد: متأسفانه امروز با گذشت زمانبرخی واژه ها که از ابتدای پیروزی انقلاب ارزش بود، امروز نسبت به آن بی توجهی می شود.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که دشمن همه توان و سرمایه خود را برای کمرنگ کردن فرهنگ استکبارستیزی در جامعه به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: اما ملت ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی هیچ گاه نخواهند گذاشت این فرهنگ اصیل و انقلابی در جامعه کمرنگ شود.

وی با تأکید براین که استکبار ستیزی در ایران اسلامی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است، بیان داشت: تا زمانی این فرهنگ در جامعه اسلامی زنده و پویا باشد دشمن هیچ گاه نمی تواند به کشور نفوذ کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید بر این که نباید بگذاریم برخی واژه ها در کشورمان آسیب پذیر شده و به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در 37 سال اخیر ثابت کردند که هیچ نیازی به آقا بالاسر ندارند، اما متأسفانه برخی ها در کشور طوری رفتار می کنند که گویا حتی برای کوچکترین کار نیز باید از کدخدا اجازه بگیریم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این عده قلیل باید بدانند که دوره کدخدامنشی به پایان رسیده و نهضت امام خمینی(ره) پایانی بر چندین دهه دخالت و نفوذ در کشور بود، خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی ثابت کردند اجازه نخواهند داد هیچ قدرتی در امور کشور کوچکترین دخالتی کند.

حجت الاسلام غلامی آمریکا را کشوری جنایتکار و با پیشینه تاریخی ظلم و ستم در دنیا معرفی کرد و با بیان این که امروز ملت های جهان با تأسی از مردم استکبارستیز ایران اسلامی در برابر ظلم و استبداد قیام کرده اند، گفت: ملت بزرگ ایران با همه توان در برابر جنایات و ظلم جهانی آمریکا خواهند ایستاد و از آزادی و آزادگی دفاع خواهد کرد.

وی با بیان این که امروز آمریکایی ها برای دستیابی به منافع استکباری خود در مناطق مختلف جهان دست به جنایت و کشتار انسان های بی گناه می زنند، تصریح کرد: امروز مردم بی گناه سوریه، عراق و یمن چندین سال در سایه جنایت های آمریکا و هم پیمانان جنایت کارش لحظه ای آرامش و آسایش ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، هدف نهایی آمریکایی ها از دخالت در امور کشورهای منطقه و حمایت از گروه های تروریستی را ضربه زدن به ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت بزرگ ایران هوشیارتر و با بصیرت تر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب حضور دارد و اجازه کوچکترین تحرک به دشمنان نظام را نخواهد داد.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که ملت بزرگ ایران کوچکترین تحرک دشمن را محکم و قاطعانه پاسخ خواهد داد، گفت: این مردم در دفاع از تمامیت ارزی کشور با هیچ کشوری تعارف ندارد و بسیار جدی و قاطع است.

وی با بیان این که ملت شهید پرور و استکبارستیز ایران اسلامی همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود می داند، تصریح کرد: آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر، اصلی ترین دشمن صلح و امنیت جهانی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و با بیان این که در چنین روزی جوانان ایران اسلامی با بصیرت و تبعیت محض از ولای فقیه سیلی محکمی به بر هیمنه پوشالی استکبار جهانی زدند، گفت: همین حرکت جوانان ولایی ایران اسلامی امروز به الگویی برای دیگر جوانان آزادی خواه منطقه و دیگر کشورهای جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سیزدهم آبان ماه نقطه عطفی در استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: حرکت جوانان ایران اسلامی در آن روز به نمادی برای مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی تبدیل شد./950/202/ب2

ارسال نظرات