۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۴۵۸۸۶۷

پیکر شهید مدافع حرم وارد تبریز شد

پیکر شهید جبهه مقاومت و مدافع حرم آل الله و جانشین گروه توپخانه 60 رسالت، حاج ذاکر حیدری امروز با استقبال مردم شهیدپرور وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد.
شهید ذاکر حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پیکر شهید حاج ذاکر حیدری، که در جریان درگیری با گروهک‌های تروریستی در منطقه حلب سوریه به شهادت رسیده بود، عصر امروز با استقبال مردم شهیدپرور وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد.

بنابر این گزارش، مراسم شبی با شهید در حسینیه گلزار شهدای وادی رحمت تبریز نیز امشب برگزار می‌شود؛ ضمن این‌که مراسم شام غریبان فردا چهارشنبه از ساعت 18.30 تا 20.30 و مراسم روز سوم شهید پنج شنبه ازساعت 18.30 الی 20.30 در مسجد طوبی تبریز برگزار می‌شود.

پیکر مطهر شهید ذاکر حیدری فردا صبح در ساعت 10 از میدان شهدا تا میدان ساعت تشییع خواهد شد؛ پیکر آن شهید مدافع حرم آل الله سپس به گلزار شهدای وادی رحمت تبریز منتقل خواهد شد که ویژه برنامه‌ای نیز بر سر مزار شهدا دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم استان برگزار می شود.

همچنین مراسم گرامی‌داشت در زادگاه این شهید نیز در شهرستان ورزقان جمعه ساعت 14.30 الی 16.30 در مسجد جامع ورزقان برگزار خواهد شد. شهید ذاکر حیدری، هفدهمین شهید مدافع حرم از استان آذربایجان‌ شرقی روز یکشنبه در حلب سوریه به شهادت رسید.

این شهید، بازنشسته سپاه بود که معاونت عملیات لشکر ۳۱ عاشورا را در کارنامه خود داشت و داوطلبانه راهی جبهه حق علیه باطل شده بود. حاج ذاکر حیدری در آموزش و ساماندهی نیروهای جبهه مقاومت اسلامی نقش بسیار ارزنده‌ای از خود ایفا کرد و در نهایت به خیل عظیم شهدا پیوست.

یادآور می شود، پیش از این شهیدان عبدالصمد امام پناه، علی کنعانی، محمودرضا بیضایی، محرم علیپور، عباس عبدالهی، حامد جوانی، امین کریمی، مهدی علیدوست کلوانق، حجت اصغری، روح الله طالبی، وحید نومی گلزار، احمد عطایی، محمدرضا فخیمی، اسماعیل کریمی، صادق عدالت اکبری و سید رضا مراثی از استان آربیجان‌شرقی در جبهه مقاومت اسلامی به شهادت رسیده‌اند./203/935/ب1

ارسال نظرات