۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۸۹۸۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خدمت به محرومان از بهترین عبادت ها است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عبادت 70 نوع است که خدمت به محرومان یکی از بهترین عبادت ها می باشد، گفت: خدمت کردن به مردم و محرومان نباید به این معنی باشد که آن ها از ما تشکر کنند بلکه این ما هستیم که باید از آن ها تشکر کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار رييس و معاونان اداره امور شعب پست بانک خراسان جنوبی اظهار داشت: مالکیت این دنیا خدا است و به صورت حقیقی هیچ کسی مالک نیست، مالکیت که در دین وجود دارد بر اساس سلسله مراتب و اولویت ها برای انجام وظیفه است و آن وظیفه هم آبادانی زمین می باشد.

وی با بیان اینکه هر آنچه که مورد نیاز بشر است خدا در زمین آفریده، گفت: انسان از ابتدای خلقت بر روی زمین نیازهای خود را از این زمین می گرفته است، خدا در راستای مالکیت این نیازها را به بندگان خود محقق کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مشکل بزرگ جهان را فکر قارونی دانست و افزود: تفکر قارونی امروزه در این جامعه نفوذ پیدا کرده است و نتیجه این فکر قارونی نیز این می شود که عده ای در این دنیا برخوردار و عده ای نیز محروم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: افرادی که برخوردار هستند همواره به محرومان با دید حقارت نگاه می کنند حال اینکه اموال اضافی که در دست این افراد است از حق محرومان می باشد.

وی خطاب به کارکنان اداره امور شعب پست بانک، ادامه داد: فلسفه وجودی پستی که در اختیار دارید خدمت به روستائیان و محرومان است و حل مشکلات آن ها باید در دستور کار خود قرار دهید و آنچه از دست شما ساخته است برای محرومان انجام دهید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عبادت 70 نوع است که خدمت به محرومان یکی از بهترین عبادت ها می باشد، خاطرنشان کرد: خدمت کردن به مردم و محرومان نباید به این معنی باشد که آن ها از ما تشکر کنند بلکه این ما هستیم که باید از آن ها تشکر کنیم./202/880/ب1

ارسال نظرات