۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۵۹۰۳۵
امام جمعه نورآباد:

انتخابات آمریکا بازی مبتذل و افتضاح سیاسی است

امام جمعه نورآباد انتخابات آمریکا را بازی مبتذل و افتضاح سیاسی عنوان کرد و گفت: این انتخابات به دور از اخلاق است.
امام جمعه نورآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام هاشمی نژاد، ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان نورآباد 13 آبان را یادآور خباثتها و شیطنتهای آمریکا علیه ملت ایران عنوان کرد.

وی تأکید کرد: برای مقابله با استکبار و خوی استکباری آمریکا، ضروری است ملت ایران در راهپیمایی این روز تاریخی شرکت کنند.

امام جمعه نورآباد در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، افزود: مناظره های انتخاباتی دو نامزد ریاست جمهوری با جملات زشت و رکیکی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه انتخابات آمریکا یک بازی مبتذل و افتضاح سیاسی است، خاطرنشان کرد: در این بازی یکی از این دو نامزد با دستیابی به کرسی ریاست جمهوری آمریکا ادعای کدخدایی جهان را می کند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد در ادامه با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت حزب الله لبنان پس از ۳۰ ماه کشمکش و دخالت بعضی از کشورها، اظهار داشت: این پیروزی ناامیدی آمریکا و رژیم صهیونیستی را در پی داشت.

وی با اشاره به سفر فرمانده قرارگاه سازندگی به شهرستان نورآباد، بیان داشت: در این دیدار مصوب شد با تأمین و تهیه زمین با همکاری قرارگاه هزار فرصت شغلی برای جوانان این شهر فراهم شود.

امام جمعه نورآباد تصریح کرد: با استفاده از فرصتها و تکیه بر ظرفیتهای داخلی باید در جهت آبادانی شهر و تقویت زیرساختهای لازم برای اشتغال جوانان فراهم شود.

وی در ادامه به هدر رفتن منابع آب زیرزمینی در شهرستان نورآباد اشاره و عنوان داشت: این اقدام زنگ خطری برای شهرستان بوده ومسؤولان باید هوشیار باشند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با تأکید بر ضرورت صیانت از آبهای زیرزمینی بیان داشت: پیش از اینکه هدر رفتن آبهای زیر زمینی به یک بحران تبدیل شود، مسؤولان با مدیریت صحیح باید جلوی این موضوع را بگیرند./9459/203/ب2

ارسال نظرات